Kaninnamn hona
Jag ska förmodligen skaffa en till kanin om ett tag, jag har börjat fundera på namn men kommer inte på något, skriv gärna tips?! Helst ganska ovanliga.
Thelma Mackenzie Madison Alissa Livia Silje
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Pyret, Myra/Myrra, Isa eller Flicka tycker jag är fina namn:) (Om du vill ha fler NAMNFÖRSLAG kan du lägga upp en bild, blir lättare att komma på ett passande namn då;)
Alba Malba Vinga Vega
Malva, Ninja, Nora, Mojja, Gegga, Lovis, Silvia, Hoppsan, Sol, Svala, Rania, Rosty, Bluie, Baby, Pytte, Petite, Lassy, Yra, Yrsa, My, Fille [Fiij] = flicka på franska, Kaninchen ( kanin på tyska)!
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
Lollo (kanske inte jätteovanligt men hyfsat iallafall), Esther, Astrid, Lilo, Katja, Milla
Melba
Kaja, Ronja, Selma🙂
Doris, Venus, Merkurius, Kate, Lovley, Star,Snow, Snöflingan, Go- go. Chili, Chili-girl, Hero, Apple, Pink, Honeylemon. Försök hitta hennes personlighet
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Min dotters kanin heter Pluto. Min dotter älskar planeter, stjärnor, fjärilar. Vad gillar du ta ngt som su tycker om en maträtt, association till ngt, 🌸😀😀
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Alice, Saga, Othilia, Malva, Indra
A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare
Hedda , Cocos , Sally , Daisy , Novalie , Mimmi
Haylin Hailey Clarity Cenita Celine Eala Heavenly Hilma Hope Ljusa Calista Ellecine Thelma Neela Tilja Vilja Noomie Vinga Lilja Daria Helia Nilea Svala Ziatra Qira Amber Nyx😊
Manda, Nea, Ofelia
A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare