Tematävling video - Roligt!
Det finns ju tematävlingar med bilder, och skulle det inte vara kul att ha tematävlingar med videos/filmer? Jag startade en och så får vi väl se vad ni tycker om det!
Vad är en tematävling? Jo, en såkallad "tematvling" med t.ex. temat "kärlek" går ut på att man ska ta en bild (i det här fallet filma :P) på något man tycker representerar temat. Den som vinner tävlingen får sedan hålla i nästa tematävling och får själv bestämma temat i den.
Temat i denna tävling är roligt. Med det menar jag att man ska filma sin kanin(-er) när den gör något roligt. I denna tävling kommer jag att välja ut 5 bidrag och sedan gör en omröstning där ni själva (ni som ej har blivit "nominerade") får rösta på vem som ska vinna priset.
Priset är ju då att få hålla i nästa tematävling video, och man vinner äran också förstås! Vill man, så kan man få ett fint diplom av mig.
Om man undrar hur man ska ladda upp sin video kan man göra det på t.ex. www.youtube.com (fast kom ihåg att du måste vara/bli medlem på youtube!) www.tinypic.com eller någon annan sajt.
Dom enda "regler" jag har är att ha kul! Man får ju dessutom inte kopiera men eftersom att alla är så snälla här skulle nog ingen göra det. :)
Tävlingen håller på tills den 23 oktober. Vet ej vilken tid jag avgör den, men den 23 avgör jag den. :P
Ha så kul & lycka till! Kram, Leoponken
Putt :)

Ska kanske göra det imorgon för min kamera har inga batterier x) Kul idé!
Japp. :)
putt.. :D
putt
Åh, vad kul! :D
Jag gör ett videoklipp lite senare. ^__^

Jaaa….

Det Gick inte O.O
kan man lägga upp en länk här till min video ??
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#9 Japp.
http://www.youtube.com/watch?v=j-UBXhGsvd4 detta är mitt bidrag .. kass kvalite men men

Puttis :D

Går ju inte X_X

Nu måste det gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Putt
putt
Typiskt! Denna verkar inte så populär längre.. Gör ju inget bra.. :(