(S) dvärgvädursungar
Hejsan Om 3 veckor är dessa sötnosarna leveransklara! Som det ser ut nu så är det 4 st hanar och 2 honor. 3 st viltgråa och 3 st viltgrå manteltecknade. Mamman är svart dvärgvädur . Pappan är viltgrå mantlad dvärgvädur och har stamtavla. Han finns i hemmet. Tillgivna och försiktiga / busiga ungar :) Kaninungar kostar 350 kr / st Jag finns i södra Skåne. Pm:a för mer info. Mvh Tilda
Grrrr, verkar som inte jag får till att lägga upp bilderna på dem! Typiskt!! Har en blogg som ungarna finns på , nytagna bilder sen igår .Desto längre ner desto mindre blir dem, i samma blogginlägg. http://nouw.com/Gapinska
Nu verkar det fungera! (Hoppas jag) Hane
Hane
Hane 2 (Bamse)
Hona 2. Den sista :)
Ååhhhh, så synd att du bor längst ned i Sveriges karta😱, jag vill ha en hona till min dotters kanin! Han ska kastreras snart med. Han är sååååå himla fin, nyfiken , social kille! Otroligt social ,har haft honom en månad! Vi håller på lär honom agility! Haha 😅 Har ni möjlighet komma till Sthlm? Om jag betalar bensin, kommunalt? Jag har önskemål isåfall, den sociala, nyfikna, kaninen vill jag gärna ha, som ni tror passar in i barnfamilj. Min dotter är sex år och snäll, ansvarsfull.
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Det är ju självklart, vad annars? Hon är ju bara 6 år.
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
hona 2 kan man inte se🤔
Kaninhoppning
Såg det nu :/ . Men hon är såld nu. #12
Tyvärr , är inte åt det hållet. Har inget körkort så kan inte köra dit heller.
Nu finns bara 3 hanar och 1 hona kvar <3
De är 5 månader nu! (Hona)
Hane!
Men oh vad knas det blir! Den manteltecknade är en hona!
Bamse och honan är såld!