Bilder?
Hej, jag vill bara veta vad ni tycker, jag lånade min kompis kamera på en tävning (jag fick såklart för hon) men nu så har hon typ skickat bilderna till ägarna som äger kaninen på bilden och skrivit att det är hon som har fotat! Tycker det är lite trpkigt, vad tycker ni?❤️
Det är olagligt att hävda att man själv fotograferat när så inte är fallet. Du har copyright på bilden. Kontakta den som stulit bilden.
#1 nu påstår hon att hon inte vet vilken bild sol hon tog och vilka jag tog, tycker det är väldigt tråkigt då hon får cred för något jag gjort.. Sedan kom en bortförklaring så som, men jag raderade alla som du tog, en minut efter skrev hon men jag vet väll inte vilka du tog, väldigt tråkigt enligt mig
Ja de är verkligen INTE ok. Man ska aldrig ta någon annans bilder.
Väldigt dåligt och respektlöst mot dig.
Det känns ju väldigt lågt att hon tar cred för något hon ej gjort, man ska inte ta någon annans bilder även om man är vän eller ej men när man dessutom är vänner så känns de faktiskt ännu mer lågt och dåligt gjort.
Säg åt henne att ta bort bilden.
#3 ja, men hon kommer bara på massa ursäkter osv, typ som men ja det kan ju vara jag som tog den, men nej det var det inte för det var bara jag som fotade i elit och svår :/ #4 hon vägrar typ eftersom hon gett bilden till ägaren spm ville ha bilderna på sin kanin och då säger hon bara att men det är ju redan försent
Inget är försent, det är bara anmäla så gör man inte. Man kanske inte vill anmäla heller det är upp till var och en. Men man gör inte så som hon har gjort.
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜