Betydelse.
Vad betyder dina kaniner för dig?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Mina niner betyder väldigt mycket, men eftersom jag har många djur så är inte min kärlek endast riktade till dem så att säga. Men jag skulle aldrig kunna leva utan kaniner, dem har varit en del i mitt liv i stort sett så länge jag minns. Jag var 2 år när jag fick min första egna kanin, självklart hade mina föräldrar huvudansvaret för den och den andra kaninen som var min mammas.
Men jag kan säga att djuren är mitt liv, jag skulle inte vilja vara utan någon av dem, för dem är så underbara:)
Kramar
kaniner betyder mkt för mej dom finns där jag vill ha dom och dom finns när jag går igenom jobbiga delar, men min hund går ju före men kaninerna har stoor betydelse i mitt liv
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
MYCKET!
mina djur betyder allt <3

Alla mina djur betyder JÄTTE mycket för mig<33 om dom inte fanns skulle jag inte kunna leva. Jag älskar dom över HELA mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Självklart älskar jag alla mina djur (mina bebisar <333) också, men frågade ju om kaniner så jag skrev bara om kaninerna :)
#7: Siri har så fin färg :)
www.frihetenskaniner.se
#8 tack :D
- Mvh Emma

#10: Naawh, hon är så vacker!
www.frihetenskaniner.se

#11 Håller med^^ *blink*
Mina kaniner betyder väldigt mycket för mig! <333
Supermkt!

Kaniner verkar betyda mkt för dom flesta här. :)
www.frihetenskaniner.se

#16: Sötnötar :)
www.frihetenskaniner.se
Leo betyder absolut allt för mig! Jag älskar honom mest av allting!
Allt. Jag skulle inte överleva utan dem.

Han betyder hemskt mkt! Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, han är ju min första kanin <3 Även hunden betyder jäkligt mkt <3
Mina pöjkar <3

alltalltalltalltalltalltallt!
De är mitt liv. Skulle inte överleva utan dem <3 (iallafall myran ^^)
#17 Tack <3 :)

Ljuspunkten :'']
Han betyder för mig som vattnet betyder för fisken, som gräset betyder för marken, som SANDEN betyder för öknen!
Min sötaste, gulligaste, bästigaste lilla kanin. Vad skulle jag göra utan honom ?
Typ allt, när jag märkte att Penny hade fått ett lite sår på halsen (typ pytte pytte pytte pytte lite, som va knappt en milimeter) började jag gråta (h) ^^

Mina kaniner betyder så otroligt mycket för mig. De är mitt liv, mitt allt. Jag tänker varje dag "vad skulle jag göra om någon av de försvinner, eller dör?" jag skulle inte klara av det.
Okej, man kan köpa nya kaniner, men det är inte det samma. Jag skulle inte kunna överleva om mina kaniner skulle dö, jag skulle aldrig klara av att sörja dem. Mina kaniner är värdefulla, one of a kind.
Om någon skulle röra dem, försöka skada dem skulle jag döda, DÖDA!

#26: Ajaj, låter som du är en riktig hönsmamma, ;) Nej, jag skämtar bara :) Jag skulle också dö om min hjärtepojke skulle dö.. :/

#27 - ja, man får väl kalla mig för hönsmamma då då. ;)
Mycket, det fick jag veta när Zack dog. Man förstår inte riktigt hur mycket man älskar dem förrän de försvinner från ens liv…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Min kanin betyder mycketmycketmycketmycketMYCKET för mej! Älskar honom av hela mitt hjärta! Skulle inte klara av om han försvann, ILOVEYOU MULLE :D
Kan inte beskriva hur mycket jag älskar Zoie :) Men en sak vet jag att du betyder mest i hela mitt liv

Det går inte att beskriva vad Nova betyder för mig, vi har gått igenom så himla mycket tillsammans. Första gången hon skuttade fram till mig och satte sig i mitt knä kommer jag aldrig att glömma. Jag blev så himla glad <3 (även fast det är flera år sen) och Caspian betyder otroligt mycket också, jag skulle inte kunna leva utan honom. Så himla underbar, värt det absolut bästa <3 .. och Leia har jag inte haft så länge, och nu är hon på foder, men den lilla skitungen är underbar hon också <3
Leona är mitt liv, skulle inte kunna leva utan henne. Det är hon som väcker mig på morgonen med sitt gnag på gallret och det är hon är den man kan borra ner huvudet i och gråta henne genomblöt när man är lessen. Skulle inte vilja byta ut henne mot någonting! Hon är min lilla Leonis Pånis <''3
( Leona och brorsan pussas :'> )

Hur ska jag förklara.. min kärlek är obeskrivlig till alla mina djur vissa är jag väll närmare än andra men alla betyder ändå lika mycket!
det betyder allt det är en del av mitt hjärta!! <3<3<3<3<3<3<3<3
dom betyder allting ! (L)

Mina djur betyder jätte mkt utan djur tror jag inte jag skulle fungera. Men av mina djur så är det nog kaninerna som jag har kommit minst nära än så länge men det beror nog på att de har jag haft kortast tid Pysen har jag bara haft några veckor och Linda har jag inte tillåtit mig själv att få så djup kontakt med eftersom jag trodde att jag skulle bli tvungen att lämna tillbaka henne sen är hon väldigt aggresiv så man kan inte komma henne nära.
Det finns inga ord för hur mkt jag älskar mina kaniner <333
Jag skulle inte kunna säga att de betyder allt, för det är bara min familj o bästa vän som gör. Men de kommer tätt efter där ;) De betyder ooooerhört mkt, o det skulle vara jättejättetomt o tråkigt utan dom!

Båda mina niner betyder oerhört mycket för mig. Även Tiffany då :) När jag är ledsen pratar jag ibland med dem och det känns som att de förstår och vill på något sätt trösta. Alltid när jag är i skolan längtar jag så himla mycket efter dem. Kan inte leva utan de två :) Dom är mitt liv och önskar jag inte behöver skilljas från dem på ett bra tag och hoppas de på något sätt kan känna lite så för mig med<33
41: vilken sötis :)

#43 Fin bild :)

Dom betyder jättemycket för mig. Dom är inte så tama, men vem bryr sig? Huvudsaken är att dom är lyckliga. Jag älskar dom oerhört mycket. Man kan alltid prata med dom och dom vill alltid gosa om jag är ledsen. Jag ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR dom verkligen. Även fast bara en av dom är min. Älskar den andra precis lika mycket. Klarar inte ens av att vara borta en helg från dom. Men jag har andra djur att ge min kärlek till också. Tre gerbiler. Men jag älskar alla mina djur till 99.9% Utan djur så finns det ingen mening med livet <3
Ojojoj .. Det är svårt att beskriva med ord lixom ..
Men alla mina djur, från fåren till marsvinen och allt där emellan, betyder så mycket för mig att jag vet inte vad jag skulle göra utan mitt "zoo" här hemma x) . Jag tror allvarligt talat att jag skulle bli psykiskt sjuk eller nåt utan dem.. Okej, om jag aldrig hade haft djur skulle jag ju inte kunna jämnföra med något .. Men om alla bara skulle försvinna. Då vet jag inte vad jag skulle göra. Köpa nytt är ju inte samma sak. Mina älsklingar är mitt allt:') <3 Alla jag känner typ (iaf de närmsta) vet att det är Jag <3 Mina djur . Föralltid! Inget kan komma emellan, någonsin ..
Observera hönan bakom kaninerna på bilden! xD

#46 haha, vilken cool höna du har ;)
#47 Haha;) Hon hade en förmåga att komma med på de bästa bildena jag tog på kaninerna .. Så då blev de bra bilderna plötsligt inte lika bra .. Och jag blev sur på henne xD Hon posade som bara den utanför rasthagen, bakom kaninerna, hela tiden, och trodde jag ville att hon skulle vara med på kort! Eh, nej! x) Hihih, knäpphöna^^ (A)
Ja min kaniner betyde så mycket för mej .. Kan än inte fatta att nån av dom är döda. Men dom kommer alltid stanna i mitt hjärt och jag kommer alltid att älska dom <3 Dom har ett speciellt plats i mitt hjärta. Dom var mina livs strålar .. Just nu känns det så himla tomt i mitt liv. Dom var mitt allt .

#46 #48#49 Guud vilken fin kanin :) Är den en fransk vädur? Ser ut så iaf:D Har en järngrå fransk vädur vid namn August <3 Frassar är värkligen underbara :D
haha knasig höna XD våra hönor är bara ute efter en sak, MAT ! XD
Mina Kaniner betyder ALLT !! Eller rättare sakt , alla mina djur betyder allt <3
#51 Taack! :') Ja, det är en fransk vädur, en järngrå mantelt. tös på liiite drygt 6 månader. Huur goo som helst!
August är verkligen supersnygg, det tycker Alpha också :)
Ja, frassar är något speciellt .. <3 Som inte finns hos någon annan kanin. Vad det är vet man inte, men de är som de är :) Underbara<3
Bilden; Buuuuhu matte, nu skrämde jag dig allt va? ;)
Min kanin betyder mycket för mig men inte ens nästan lika mycket som mina hundar, vänner och familjen
Alla mina djur betyder allt för mig ! Vet inte vad jag skulle göra utan dom <3333
Går de ens att beskriva?
55: så fin :)