lös i rummet?
är det någon av er som har kaninen lös i rumme?
alltså heladagen/natten :)

Jag har ute kanin.
Nej, jag har utekaniner.

Nej det har jag inte :) Skulle nog inte våga det för har en massa smaskiga kablar och sådant i mitt rum & sedan så skulle jag nog inte vilja det för de kissar ju överallt. Har du? ^^
Eftersom jag har flera djur som måste "rastas" varje dag så har jag ingen kanin lös hela tiden, måste ju ta ut råttorna o så också. Men hade jag bara haft tex Hugo så skulle han fått vara lös dag som natt.

Nej, har utekaniner.

#3 ja har honom lös på natten och på dagen, fast på kvällen e det andra djur som ska få komma ut oxå :P då får han sitta i buren,
han kissar inte överallt utan är ganska rumsren, enda stället han kissar på är i min säg :P
å sladdarna drar jag ut och gömmer på natten när han är helt ensam, när man är hos honom äter han inte sladd i allafall :)

Japp. Har lös Tryggur dygnet runt i mitt rum (: Drar ändå ut alla sladdar när jag ska sova annars (jag är paranoid å tycker att alla lampor och saker låter även om dom är avslagna). Sen har han bara kissat utanför toaletten en gång hittillt (: !!
Har ju också flera kaniner. Men dom bor ute i garaget, eftersom mamma inte vill ha dom inne. Helst skulle jag ju haft ett rum var åt alla kaninerna. Fast det går ju inte :b
Men Tryggur får iaf ha det lyxigt (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

#6 Vilket mysigt rum :D
#7 Okej vad härligt :) Hehe men du har ingen toalätt låda som du kan ställa i rummet då? :) För då kanske han inte kissar i sängen.
#9 Ja och djuren älskar det =)
- Mvh Emma
Mina kaniner turas om att vara lösa i princip hela tiden…har inte haft stitch lös på natten än (hämtade henne i onsdags) men tänkte faktist prova förta gången inatt :) hon är så lugn så det är nog inga problem..Lilo däremot har en förmåga att hitta på en massa bus så hon får ligga i buren på nätterna :P Min förra kanin var väldigt snäll och så så hon var typ alltid lös :) Sov med mig på huvudkudden huur mysigt som hellst!! Hoppas på att lilla Stitch kommer vara såpass snäll så jag kan ha henne lös även senare ;) Lilo är jättesnäll och väldigt social och så men hon hoppar upp på skrivbordet och i bokhyllan och äter på mina skolböcker och på alla papper och tidskriftssamlare och så :P

#9han har ju buren å kissa i oxå :P, han e bara 11 veckor, men jag vet inte hur gammla kaniner e när dom börjar förstå sig på toa-träningen :) det börjar bli mindre å mindre i sängen iallafall^^

Min kanin Myran är lös i mitt rum under nätterna. På dagarna öppnar jag även dörren ut till hallen så hon har mitt rum + hallen att skutta i. För det mesta ligger hon och sover i sin bur eller på min säng under nätterna, men på dagarna är det full fart.
Myran har aldrig ens brytt sig om en sladd. Men jag ser till att de inte är "i vägen" för henne, eftersom hon har en tendens att bli irriterad på saker som kommer i hennes väg. Kissar gör hon i sin låda som står under mitt databord.