Bilder<3 "fodervärd"
Här kommer lite bilder på mina kaniner. Jag kanske ska sälja ena hanen Mysak och ena honan Tjorven. Eftersom Mysak är ganska rädd av sig vill jag hellre då att han hamnar hos nån som har MYCKET tid med honom. Och eftersom jag har 6 kaniner hemma så blir det lite svårt att hålla på mkt med kaninerna och så går jag juh i 8 nu så jag kommer få en massa läxor. Eller så kan jag lämna ut nån av dom på Foder. Om nån är intresserad så kan ni juh skriva.
Mysak<3

söten =(

#3 Jah , men jag ska nog inte sälja nån, men om jag hittar nån fodervärd som han trivs hos så är det juh bara bra . :/
Mysak <3 Någon intresserad av Mysak? Hör av dig isf.

Vart finns han? Hur gammal är han? Är han kastrerad? Hur funkar han med andra kaniner? Vad är han för ras? :) Är ev. intresserad, men inte riktigt säker.
Hälsningar Vemsan

#6 Han finns i Gnesta, transport kan ev fixas men beror på vart. Han är ca 3 mån gammal. Nej han är inte kastrerad men heller inte könsmogen så nu bor han med en något yngre hane. Han har alltid varit snäll mot både hanar och honor (när han inte är könsmogen) och har bott i grupp med unga kaniner. :) Visar ingen tendens på aggresivitet mot människor lr andra kaniner. Han är en korsning. :) Som sagt så är han ganska rädd av sig, så det är nåt man får jobba med.

Dennis min underbaring, kanske jag kan låna ut på foder. Jag har inte bestämt mig. Eftersom han blivit ganska aggresiv, men han kan juh vara inne i tonåren. Han är ca 4,5 mån. Ifall någon är intresserad av honom så säg iaf till. Vil att du ska vara mycket kaninvan. Men han är JÄTTE mysig när han själv vill.
Dennis pussar på mig <3
Vart ligger Gnesta? xD
Hälsningar Vemsan

Fina kaniner:) men en fråga bara.. varför köpte du så många ungkaniner på en gång?
Söta :)
- Mvh Emma

#14 2 st? Dt är mina problem och jag tycker inte det spelar någon roll om dom är unga eller vuxna. och för att jag blev helt kära i dom när jag såg dom . x)
#16 jo men du köpte väl typ 4-5 på nästan samma gång? Ja det är ditt problem men verkar ju konstigt att köpa så många sen komma på att man inte har tid att ha dem o vilja lämna bort dme på foder..Det är ju levande varelser tar man på sig ansvaret tycke rjag man ska fullfölja det.

Jätte söta :) Vill gärna ha en på foder men bor för långt bort :(

#17 callo, det är väl bra att hon inser det å inte bara har dom ?? eller ?? jag vet att madde tar hand om sina kaniner hur bra som helst, säkert mkt bättre än vissa andra här inne. vad har det me saken å göra om hon köper 4 kaniner på 1,5 månad ??

*puttar*

*puttar*

#17 jag köpte absolut inte 4-5 kaniner på en o samma gång. Jag tycker absolut inte du ska komma och påstå saker som du inte vet någonting om! Det är klart jag tar hand om dom?! Hallå jag är juh inte helt vrickad i huvudet. Det är många som har många kaniner och inte hinner med alla alls. Sköt ditt eget! Jag bad inte om sådana kommentarer , jag frågade om någon är intresserad och är du inte det så föreslår jag att du lämnar den här tråden och inte skriver saker som INTE har med denna tråd att göra!

hur många år ee Tjorven ? hur länge (om man har dom på foder) får man ha dom då??

*putt*

putt