Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-Àmnet-ot
LĂ€st 3986 ggr
Peak303
0

Klotterplank #282

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

😃

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, SkÄne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Peak303
2

NĂ€r man hittar guldkorn i mappar man lagt undan dĂ„ man för stunden man kollade genom dem inte hittade fler bra bilder.. Hur kan jag ha missat denna!? đŸ€”

Verkligen Ă€lskar den, men stör mig pĂ„ att jag kapat nosen.. đŸ˜­

-'  Malin Hultman

Elsaharr
0

Nu gÄr jag pÄ sportlov! :D Dock verkar mina syskon blivit sjuka i feber, jag vill inte bli sjuk i vasaloppsveckan!!

Zingo ;D

zemlathebunny
0

Jag har en vecka kvar sen har jag sportlov. :)

aliiciaj
1

Tycker det Àr sÄ roligt att jobba pÄ en ur och skurförskola, Àlskar att fÄ jobba utomhus. Har börjat fundera pÄ att kanske utbilda mig till förskolelÀrare, man ska ju jobba med nÄgot man brinner för. Men vet inte om jag har behörighet, man ska ha lÀst naturvetenskap 1 och 2 för att fÄ lÀsa det men det har inte jag lÀst. Men mitt program pÄ gymnasiet var ju natur/natur sÄ det kÀnns som jag borde vara behörig. FÄr kolla upp det, för förskolelÀrare Àr verkligen ett yrke som behövs och det Àr superkul!

Trebit
0

#4 Naturvetenskap 1 och 2 (eller A och B som det hette nÀr jag lÀste) motsvarar att man har lÀst tvÄ kurser av alla övriga naturÀmnen, kemi, biologi och fysik, sÄ du Àr nog definitivt behörig om du lÀst natur/natur^^

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges KaninvÀlfÀrdsförening

Fridaaaa
0

Sena sportlov ni har. Skolorna hÀr hade denna veckan :) Sitter pÄ parkering och vÀntar pÄ tillfÀllig besökare :)

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

granboskaniner
0

fĂ„r lov vecka 10 đŸ˜Ž

Elsaharr
0

#6 Ja jag bor ju i Mora och det Àr ju Vasalopp hÀr hela veckan och dÄ mÄste vi ha sportlov för vi kommer ÀndÄ inte till skolan med all denna trafik hehe.

Zingo ;D

Fridaaaa
0

#8 Aa! :D Ja jag bor nere i Blekinge hehe

[RC1393]
0

Lov vecka 10 i VĂ€sterbotten ocksĂ„, har endast tvĂ„ veckor mellan sport och pĂ„sklov😛 Tradition att ha vecka 10 i samband med vintermarknaden i stan, i alla fall de senaste Ă„ren.

Frosstis
0

Haha jag hade lov vecka 7 :P

zemlathebunny
0

Jag bor ocksÄ i vÀsterbotten :)

BaltizSimbaLukas
0

#11 Jag hade ocksĂ„ vecka 7 đŸ‘ SĂ„g mĂ„nga BorĂ„sare dĂ€r i SĂ€len
 Allas favoritstĂ€lle😃

"Ett hem utan kanin, Àr bara ett hus." ~Jag

Följ gĂ€rna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

Fridaaaa
2

TillfÀllig besökare i 2 veckor :D

Adirfen
1

Vecka 8 hÀr i SmÄland :)

Frosstis
0

#13 haha önskar jag fick Äka till sÀlen ^^men jobbade 5 av 7 lediga dagar :(( Àr dock inte borÄsare utan bor i/lite utanför göteborg

Maleficum
0

Stockholm har vecka 9. Inte för att jag har lov :P och brukar inte lÀngre minnas nÀr alla loven Àr utan vet enbart för att de har extragrejer i stallet.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Elsaharr
0

#13 Älskar SĂ€len!

Zingo ;D

Usagi_
0

#14 ÅÄh vilken fin fÀrg! <33

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

Adirfen
0

#19 HĂ„ller med!! 😍

BaltizSimbaLukas
0

#14 Jaa! Helt underbar😍

#16 Ja, vÄrt omrÄde har vÀl vecka 7 :)

Ha det gött, igelkött!

Frosstis
0

Det Àr lönehelg och vi Àr tvÄ personer för lite pÄ jobbet.. jippi

aliiciaj
0

Hade tenta idag i analytisk farmaceutisk kemi, och jag glömde minirÀknaren hemma! JÀttekul, bara att förbereda sig inför omtentan dÄ. Och nu ska jag Äka och tröstshoppa pÄ Ikea med alla pengar som jag inte har (:

Irmelinis
0

Har anmÀlt intresse pÄ alldeles för mÄnga kullar till vÄren, de flesta inte ens födda Àn. Kommer bli vÀldigt svÄrt att vÀlja ut bara tvÄ stycken. Men roligt och spÀnnande!

Uppfödning dvĂ€rgvĂ€dur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/

aliiciaj
1

Det Àr sÄ hemskt, min mamma har varit diagnosticerad med sjukdomen ME/CFS i 8 Är nu. Hon har varit heltidssjukskriven i flera Är nu och ligger till sÀngs 22 timmar om dygnet. Vi vet inte varför hon Àr sjuk, eller hur man botar sjukdomen, vi har testat all möjlig behandling. Och nu efter alla Är gjordes vÀrldens sÀkraste borreliatest pÄ min mamma i ett labb i Tyskland, och det var positivt. Det Àr helt hemskt att min mamma haft borrelia i alla dessa Är, och mÄnga lÀkare har trott att lite kbt-behandling skulle göra henne frisk. Borreliatesten i Sverige Àr bara 40 % sÀkra, hon har gjort tvÄ test i Sverige som var negativa. Jag sjÀlv har haft borrelia och mitt test var ocksÄ negativt, men mitt ansikte förlamades sÄ jag fick behandling ÀndÄ. Men det vÀrsta av allt Àr att om man haft borrelia sÄhÀr lÀnge sÄ Àr intravenös antibiotika i tre veckor den enda behandlingen som hjÀlper, och det Àr emot Sveriges riktlinjer att ge antibiotika under sÄ lÄng tid. SÄ vi mÄste söka vÄrd utomlands.

Irmelinis
0

#25 Åh nej đŸ˜ź fy vad jobbigt, att man ska behöva gĂ„ igenom allt det dĂ€r nĂ€r man redan Ă€r allvarligt sjuk đŸ˜• Stackars er, jag hoppas verkligen att hon fĂ„r hjĂ€lp.

www.alrunans.weebly.com/

Adirfen
0

#25 Fynsjutton, sÄdant borde inte fÄ ske. HÄller tummar och tÄr för att ni ska fÄ hjÀlp <3

Trebit
0

KÀnner mig bitter, har i ett Ärs tid kunnat bestÀlla hö frÄn zoo.se med 99kr normal frakt, eller 129kr snabbfrakt, men nu har de sÀnkt det vanliga fraktpriset och slutat inkludera frakttillÀgget (för stora pÄsar hö) sÄ frakten hamnar istÀllet lÄngt över 200 kr. Absolut inte vÀrt det lÀngre! För EN pÄse hö! MÄste hitta ett nytt stÀlle att köpa hö ifrÄn, jag som var sÄ himla nöjd med detta.

Tumblr - ☆ - Instagram

Frosstis
1

#28 men oj! jag betalar 100 kr för tvÄ balar! Har du funderat pÄ att köpa billigt frÄn stall/bonde? Eller har du ingen möjlighet till det?

Trebit
0

#29 Jag bor i lÀgenhet i Stockholm och saknar bÄde körkort och bil, de 120L pÄsar jag brukar köpa fÄr precis plats i garderoben , sÄ att försöka gömma undan en hel bal skulle inte riktigt funka. Jag avundas er som har plats och möjlighet att köpa frÄn bonde!

PengamÀssigt har 220 kr i mÄnaden pÄ hö inte varit nÄgot problem egentligen, det kÀnns sÄ surt bara att det skulle bli över 300. NÄnstans fÄr man ju liksom dra grÀnsen. Ska kolla om nÄgon av zooaffÀrerna hÀr i nÀrheten tar in hö frÄn Lissma, sÄ fÄr jag vÀl slÀpa pÄ det pÄ bussen om inte annat!

Tumblr - ☆ - Instagram

Smilla Kanin
1

SĂ„ stolt över Nejko som i lördags gjorde "comeback" sedan i somras dĂ„ han har varit i en jobbig svacka sedan dess. FrĂ„n att ha gĂ„tt pĂ„ 6 fel förra tĂ€vlingen och andra tĂ€vlingar till att gĂ„ pĂ„ 1+0 och 5 placeringar frĂ„n pinne! Saken som gör det Ă€nnu bĂ€ttre Ă€r att det var hans livs finaste lopp <3 

Min fina lilla kanin, Ă€ntligen Ă€r vi tillbaka!🎈

emiliasundstrom
1

Har tingat en  hopptös nu, Ă€r sĂ„ glad och lĂ€ngtar tills hon kommer hem <3

Blomma Med vĂ€nlig hĂ€lsning Emilia Blomma

Innehavare av Norths Hoppkaniner 

RegnbÄge

Katniss
0

#1 Vackra ögon ^^

R.I.P. Anton 💔

Alliesson
0

#32 vilken dÄ? Har ocksÄ tingat en hoppis :D

aliiciaj
0

Flyttade Curium frÄn Uppsala till Stockholm för en vecka sedan för hon bröt sig ut och kissade överallt i mitt rum hela tiden. Nu bor hon i mitt rum i Stockholm, och dÄ Àr hon plötsligt hur rumsren som helst, inte en plutt utanför lÄdan och inte förstört en enda sak. Tror det Àr hennes sÀtt att sÀga att hon Àr en riktig Stockholmskanin och det Àr hÀr hon vill bo ;)

Irmelinis
0

Har anmĂ€lt lite nyfiket intresse pĂ„ en kommande kull med engelska vĂ€durar, för det har lÀÀÀnge varit min drömkanin. En liten hona vill jag ha. 

(sen vill jag para henne med en dvv sĂ„ att öronen blir lite mindre enorma pĂ„ ungarna, kanske utveckla en egen blandras? đŸ˜ƒ)

www.alrunans.weebly.com/

Irmelinis
0

Ser massor med foton pĂ„ nyfödda kaninungar överallt! Min Ellie har en hel vecka kvar
 aldrig har tiden gĂ„tt sĂ„ lĂ„ngsamt!

www.alrunans.weebly.com/

Elsaharr
0

#37 Har du sett nÄgra "symptom"? :)

Zingo ;D

Irmelinis
0

#38 NÀÀÀ ingenting Ă€n đŸ˜•

www.alrunans.weebly.com/

Frosstis
1

#36 jag tycker du ska utveckla en egen blandras :D xD med tiden kanske den blir godkÀnd vem vet ^^

--

imorgon Äker jag till stockholm! i förrgÄr köpte jag och mamma biljetter till ellie goulding som spelar imÄn haha. Fast det Àr inte det jag Äker dit för ^^PÄ fredag ska jag pÄ intervju för eventuellt utbytesÄr i Frankrike ^^

Adirfen
1

#36 Engelsk dvv hade varit ngt!

Irmelinis
0

#41 Det blir en "lilla svensk vĂ€dur", rasen skapas hĂ€r i Sverige đŸ˜ƒ đŸ˜ƒ

www.alrunans.weebly.com/

emiliasundstrom
0

#34 "Björklövets Rainbow Beam" en svarta sötnos!

Vem har du tingat? đŸ˜Š

RegnbÄge

Fridaaaa
0

Åh snart helg igen! Och bara en liten grej som ska göras till innan fredag, skönt :)

Adirfen
0

#42 Haha, sÄklart!

aliiciaj
0

#43 DÄ har du tingat ett halvsyskon till min Curium! Vad kul, hoppas du blir lika nöjd över din kanin som jag blev med Curium :)

Frosstis
0

SÄg ellie goulding igÄr, nu Àr dET intervju om nÄgon timme, ha en bra fredag cause I will :)

Fridaaaa
0

Fastnat i skolarbetet suck

aliiciaj
0

Min mamma fyller Är snart och önskar sig en fotolampa, hon gillar att fotografera djuren hemma och jag med. Kollade runtt lite och hittade det hÀr klippet, men funderar pÄ om fototÀltet Àr för liten för kanin https://www.vidaxl.se/p/190043/ministudio-2x45-w-inkl-stativ-och-8-bakgrunder Det stora som ingÄr Àr 75x75 cm tror ni man skulle kunna fÄ bra bilder i det? Funderar annars pÄ att köpa en stor men lite dyrare fotolampa och försöka bygga en fotostudio sjÀlv av lakan, superlim och stÄltrÄd. NÄn som har tips? pÄ vad man ska tÀnka pÄ nÀr det gÀller fotostudior?

Fridaaaa
0

Nej fÄr lÀgga ner, inte lönt att fortsÀtta med arbetet. FÄr ta nya tag imorgon.

nikkifun
0

#42 Engelsk vĂ€dur med kortare öron hade ju typ varit drömkaninen!😃

Irmelinis
0

#51 Ja, jag menar det, det har jag tyckt lĂ€nge đŸ‘ Det blir isĂ„fall inte förrĂ€n i slutet av Ă„ret som en första PARNING av en sĂ„dan korsning kan bli av, men tiden gĂ„r fort ibland! 

Vi fĂ„r se, vi fĂ„r se đŸ˜Ž

www.alrunans.weebly.com/

EmmasBella
0

ÅÄÄ idag fick jag sportlov, lĂ€ngtat sĂ„ mycket, dock Ă€r jag förkyld :/ Funderar Ă€ven hur man ska övertycka mamma och pappa att jag kan ta hand om tre kaniner (har tvĂ„ nu) :| eftersom att min syrra tröttnade tror dom att jag oxĂ„ kommer att göra det., nĂ„n som har nĂ„got tips❀

Peak303
1

Nu Ă€r jag taggad till 1000!! đŸ˜đŸ†

-'  Malin Hultman

Elsaharr
0

#54 Vad hÀnder?? :D

Zingo ;D

Peak303
0

#55 Lite kaninprojekt pĂ„ gĂ„ng đŸ˜ƒ

-'  Malin Hultman

Elsaharr
0

#56 SpÀnnande ;D

Zingo ;D

missanÂŽs
0

#56 Nu blir jag nyfiken đŸ˜ƒ

VĂ€nliga hĂ€lsningar Ellen GladStjĂ€rnor

BaltizSimbaLukas
0

Är sĂ„ ledsen och orolig för Balthazar, han har varit borta i en vecka nu
 Jag tycker synd om Simba ocksĂ„ som mĂ„ste bo ensam
 đŸ˜­

Ha det gött, igelkött!

missanÂŽs
0

Min lilla bĂ€bis (min hamster) har just somnat i min hand och ligger och sover dĂ€r.. Åh innan satt hon och tvĂ€ttade mig^^ đŸ˜

#59 Åh nej vad trĂ„kigt, hoppas verkligen han kommer tillbaka. đŸ˜•đŸŒș

Fridaaaa
0

Hoppas Messi hÄller sig lugn inatt, natten till idag rök han i gallret, trots att han varit lös 12-14 timmar :S

Trebit
0

NĂ€r kaninen bara nĂ„gra fĂ„ veckor efter den Ă„rliga hĂ€lsokontrollen (som han klarade med mycket vĂ€l godkĂ€nd) börjar visa tecken pĂ„ öroninflammation/svamp

Bara att ringa veterinÀr pÄ mÄndag igen dÄ.

Tumblr - ☆ - Instagram

Alliesson
0

#43 Snöflingans Vaniljsocker :) Ska bli sÄ spÀnnande att lÀra kÀnna henne! Och mysigt att ha en bebis hemma igen. 6 veckor fyllde hon i torsdags sÄ snaaart fÄr hon flytta hit <3

Adirfen
0

Trevlig helg! :)

Idlil
0

mĂ„ste fixa om gĂ„rdens hemsida.. men Ă€r usel med koder o weebly.. đŸ€”

Kramar & tassar frĂ„n Ida, Toffee & Lakrits HjĂ€rta

Fridaaaa
0

Skitdag

Irmelinis
0

#56 Åh nyfiken! Vad hĂ€nder? đŸ˜Ž

#66 Varför? đŸ˜•

www.alrunans.weebly.com/

Besthamster
0

Åh lĂ€ngtar sĂ„ till sommaren! DĂ„ ska Zoom flyttas ut och bli utekanin Ă„ret om. Och jag kanske ska fĂ„ skaffa en till kanin♄:O

Fridaaaa
0

#67 VÀdret Àr skit, kasst humör mm :/

emiliasundstrom
0

#63 Ja, jag lĂ€ngtar ocksĂ„ sĂ„ fruktansvĂ€rt mycket efter att ha en bebis hĂ€r hemma, ska bli superkul att lĂ€ra kĂ€nna den dĂ„ förĂ€ldrarna denna verkar vara fantastiska. #46 Åh, vad kul! Är lite smĂ„kĂ€r i Curium haha.

RegnbÄge

Irmelinis
0

#69 Stackars đŸ˜• En sĂ„n dag hade jag igĂ„r. Hoppas det blir bĂ€ttre snart!

www.alrunans.weebly.com/

Fridaaaa
0

#71 Är vĂ€rdelöst :( 
Hoppas <3

Smilla Kanin
0

Hade Lollo lös pĂ„ Ă€ngen idag, har nog aldrig sett en sĂ„ glad kanin đŸ˜ƒ

Usagi_
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

#73 KÀnde samma nÀr jag hade Pix lös pÄ Àngen de första gÄngerna :D

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

Frosstis
0

Haha, sÄg precis att iFokus ligger pÄ Birger Jarlsgatan i Sthlm. bodde pÄ hotell Birger Jarl i torsdags :P

aliiciaj
0

Har i nÄgra veckor försökt sÀtta ihop Curium med Haren och Humlan. Haren och Humlan Àr ganska snÀlla, men Curium Àr helt livrÀdd för dem. SÄ fort de kommer nÀra sÄ rusar Curium dÀrifrÄn och det triggar Haren och Humlan att springa efter. Brukar slÀppa lös Curium i huset pÄ kvÀllarna samtidigt som Haren och Humlan, men det har blivit sÄ att Curium Àr pÄ övervÄningen och Humlan och Haren Àr pÄ nedervÄningen dÄ -.- Vill ju kunna ha Curium frigÄende dÀr nere hela tiden med Humlan och Haren, övervÄningen vill jag inte ha nÄgot djur pÄ. FÄr hoppas att hon blir mindre rÀdd med tiden.

Katniss
0

#74 Jag skulle aldrig vÄga ha anton lös sÄdÀr.. Lite synd dÄ det finns jÀttefina Àngar nÀra. Men jag bor i ett litet hunddamhÀlle sÄ det gÄr ju tyvÀrr inte :/

R.I.P. Anton 💔

Irmelinis
1

Jag tycker inte om honor som inte visar nĂ„gra tecken pĂ„ att de Ă€r drĂ€ktiga! đŸ˜›Dag 28 idag, jag vill veta NU!  IgĂ„r sprang Ellie runt mig och brummade som en hane. Hon Ă€r sĂ€kert brunstig och har inga ungar i magen..

www.alrunans.weebly.com/

Peak303
0

#78 SĂ„dant Ă€r sĂ„ jobbigt! Speciellt nĂ€r det inte kommer nĂ„gra. 

Var en hona jag hade innan som inte visade nĂ„got alls mer Ă€n att hon blev lite rundare om magen sista dagarna. Visade sig att det gömde sig 8st bebbar i den magen.. đŸ˜źđŸ˜‚

-'  Malin Hultman

Irmelinis
0

#79 Åtta stycken, herregud đŸ˜ź
DĂ„ finns det fortfarande lite hopp

www.alrunans.weebly.com/

Peak303
0

#80 Trodde nĂ€stan hon hade gĂ„tt tom dĂ„ kl var typ 8 nĂ€r jag Ă„kte hem ifrĂ„n pĂ„ morgonen och dĂ€r var inget tecken pĂ„ varken bo eller liknande. NĂ€r jag sedan kom hem efter skolan (slutade vid lunch) sĂ„ var dĂ€r pĂ€ls lite hĂ€r och var i buren men alla ungarna i boet. đŸ˜‚

-'  Malin Hultman

Irmelinis
0

Hahaha, hur Ă€r det ens möjligt liksom? Var gömmer de alla ungarna i magen sĂ„ att de inte syns? Iofs har Ellie redan rĂ€tt stor mage innan hon parades, hon Ă€r bred och kraftig sĂ„ det finns vĂ€l mycket utrymme dĂ€rinne đŸ˜ƒ

www.alrunans.weebly.com/

Peak303
0

#82 Jag undrar det samma x'D Pixel var ocksĂ„ lite av den större modellen dĂ„ hon Ă€r hollĂ€ndarkorsning đŸ˜‚

-'  Malin Hultman

Storip
0

Rekord bur fix.. gick upp tidigt sÄ hann börja innan skolan, hÄltimme nyss och dÄ blev allt klart :)

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

missanÂŽs
0

Fick nyligen veta att honan som var "drĂ€ktig" med kullen jag stod i kö pĂ„ har gĂ„tt tom
 đŸ˜“ Omparning sker, dock inte med samma hane sĂ„ vet inte om jag Ă€r intresserad dĂ„. Dröjer ju dessutom vĂ€ldigt lĂ„ng tid isf innan jag skulle fĂ„ hem min lille ninis
😟

aliiciaj
1

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

Gick sÄ bra med Curiums tredje hopptrÀning. Vi hoppade utan koppel och sele och hon hoppade sÄ bra! Det Àr verkligen stor skillnad pÄ att hoppa med hermeliner och en hoppkorsning, hermelinerna Àr sÄ sjukt envisa. FÄtt blodad tand för Kaninhoppning pÄ riktigt nu!

Irmelinis
0

#86 SÅ himla snyggt! Det gĂ„r ju hur bra som helst! SĂ„ duktiga bĂ„da tvĂ„ đŸ‘

www.alrunans.weebly.com/

Peak303
0

#85 Samma hĂ€r! Nog för att ena kullen jag lagt intresse pĂ„ föds nu i veckan (honan Ă€r fet!!). Men en av de andra honorna Ă€r nu omparad för 3e gĂ„ngen đŸ˜‚

Yay pĂ„ honorna i Ă„r đŸ˜

-'  Malin Hultman

Trebit
0

#86 Vad duktigt hon Ă€r! Ser sĂ„ otroligt charmigt ut nĂ€r öronen flaxar nĂ€r hon springer ocksĂ„ 😍

Tumblr - ☆ - Instagram

Fridaaaa
1

Vissa mÀnniskr grr..

Nej fortsÀtta titta pÄ SOS djur.

Peak303
1

#90 Agreed đŸ˜Ą

-'  Malin Hultman

Storip
0

HĂ€mtat ny kanin nu <3

Irmelinis
0

#92 FĂ„r vi se dĂ„? đŸ˜ƒ

www.alrunans.weebly.com/

Irmelinis
2

Har kollat in en kull med dvv satin i fĂ€rgen havana. De blir tre veckor i helgen och kan dĂ„ tingas. FjĂ€rde gĂ„ngen gillt med satinpĂ€lsade för mig nu, hoppas nĂ„gon av dem passar mig. đŸ™‚
http://www.guldhjartats-kaniner.se/361192575

www.alrunans.weebly.com/

Fridaaaa
0

PÄ fredag nÀsta vecka Àr det planerat ihopslÀpp av Messi och Hailey :D lÀngtar! :)

[RC1393]
1

F*n (pĂ„ ren svenska) vad jag saknar min lille Coby. Trevligaste och roligaste kaninen jag nĂ„gonsin har haft och förmodligen nĂ„gonsin kommer att ha. MattehjĂ€rtat blöder😱

Trebit
0

Antiklimaxet nĂ€r man Ă€ntligen har ett nytt matbord (som vi lĂ€ngtat!), men sĂ„ fort man sĂ€tter sig dĂ€r för att Ă€ta blir ena kaninen livrĂ€dd
 Vi har ju inte haft nĂ„got matbord sen innan vi skaffade Luna sĂ„ hon har ju aldrig varit med om mĂ€nniskor som sitter vid ett bord, drar ut stolar etc. Hoppas det Ă€r nĂ„nting som gĂ„r över allt eftersom vi anvĂ€nder bordet. Det skĂ€r i hjĂ€rtat varje gĂ„ng, men nĂ„nstans mĂ„ste vi ju Ă€ta! (För Benjie Ă€r det inget problem, han hoppar gĂ€rna upp pĂ„ stolarna och hĂ„ller sĂ€llskap nĂ€r vi Ă€ter
)

Tumblr - ☆ - Instagram

Storip
3

#92 #93 Bild kommer hÀr >_<

[RC1393]
1

AlltsĂ„ pĂ„ riktigt, jag blir sĂ„ irriterad nĂ€r folk ersĂ€tter "och" med "&" i löptext, snĂ€lla lĂ„t bara bli. Man kan skriva hur bra som helst, men jag kan inte lĂ€sa nĂ€r folk inte kan skriva😇

HunterLily
2



Kaninhoppning

Irmelinis
1

#98 Wow vilken fluff! Är den white svart? đŸ˜

www.alrunans.weebly.com/

Storip
1

#101 nÀstan rÀtt, otter svart ;)

HunterLily
2
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Var precis ute i sol skenet och fick nĂ„gra fina bilder pĂ„ Batman och Candy❀

Kaninhoppning

HunterLily
2

❀

Kaninhoppning

Frosstis
0

assĂ„, Charlies bajs e sĂ„ bra!😂sĂ„dĂ€r smuligt om man trycker pĂ„ de😄😄

Frosstis
1
Fridaaaa
0

Imorgon kommer Mette :D Kommer bli tomt utan en rex nu nÀr man haft Dottla i 2 veckor haha! :P

Adirfen
3

#106 Det Àr typ bara djurÀgare och smÄbarnsförÀldrar som snackar helt öppet om vilken textur bajset har :D ;)

aliiciaj
0

#106 NĂ€men vilka fina fylliga pluttar ;) Är sĂ„ van att gĂ„ upp tidigt sĂ„ vaknade idag 6:30 av mig sjĂ€lv och var hur pigg som helst. Jag som var en sĂ„n dĂ€r som kunde sova till 12 pĂ„ en lördag en gĂ„ng i tiden. Idag fyller mamma Ă„r och jag har köpt tvĂ„ fotolampor till henne, ska bli kul att se hur hon reagerar. Det var egentligen alldeles för dyrt för mig sĂ„ hoppas hon blir glad :)

Maleficum
0

#108 Är sĂ„ sant sĂ„ :)

Fjant (hunden) brukar stÀda upp Kenzies pluttar och dÄ brukar hans bajs ocksÄ bli smuligt och fÄ kaninkonsistens pÄ :P

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Storip
0

Nu har vÄrkÀnslor satts igÄng rejÀlt.. ;) dags för kullar och PARNING inom kort :)

Irmelinis
0

#111 SpĂ€nnande! Min hona Ă€r pĂ„ dag 33 nu, men verkar ha gĂ„tt tom tyvĂ€rr. Blir med all sĂ€kerhet omparning nĂ€sta vecka. Ännu en mĂ„nads vĂ€ntande
 đŸ˜• jag vill ocksĂ„ ha kaninungar! đŸ˜­

www.alrunans.weebly.com/

Storip
0

#112 Åh sĂ„nt Ă€r sĂ„ trĂ„kigt! Man lĂ€ngtat ju sĂ„ och sedan kommer inga ungar :( BĂ€ttre lycka nĂ€sta gĂ„ng!

Adirfen
0

Var Frans rÀtt Vinnare?

Elsaharr
0

#114 Det tycker jag inte faktiskt. LÄten gÄr likadant hela tiden princip och jag hittar inget "go" i den.

Zingo ;D

Adirfen
0

#115 Vem hoppades du pÄ?

Diskussionen har nÄtt max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
InlÀgget Àr lÄst för nya kommentarer