Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 493 ggr
twinnie
0

Det bästa

Vad är det allra bästa med din/a kanin/er? Du får välja max. 3 saker!

twinnie
0

Det bästa med Myran är att hon är så sjukt speciell! Och med speciell menar jag unik, underbar och fantastisk!

Det finns inget bättre än att bli väckt av Myran klockan 5 på morgonen <3 Hon har alltså lärt sig rymma från sin Hage, och hoppar upp på sängen och slickar rent mitt ansikte - inte mig emot ;) Hon är bäst!

Bella är så himla lugn och kelig i famnen, det är det bästa med henne! Att hon somnar när man klappar henne på pannan är helt otroligt sött!

annaforsgren
0

Att Tjoffsen är så himla sällskapssjuk:D att så fort man kommer och öppnar burdörren så hoppar han genat upp i min famn^^ Och att han väntar hela dagarna vid burdörren på att jag ska komma:)

Att han vet vem jag är, att han älskar mig för det vet jag. Även fast han aldrig velat kela.

Att laban är för underbar och att han nu vet vem jag är , jag tillhör han<333 Han tillhör mig^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

senna
0

Det bästa med lille skutt är att han är så nyfiken. När han sitter i hagen och jag kommer mot honom, springer han mot mig och börjar nyfiket virra runt, och vill att jag ska ta upp honom. Han är mammas gris. Otroligt speciell, tror inte det finns någon kanin som han. he's one of a kind <3

Det bästa med Ronja är att hon har börjat lita på mig nu, hon är väldigt osäker, men nu har hon börjat lita på mig, hon vill gärna att jag håller henne i famnen, men inte för länge. Hon har dessutom ALDRIG bitit mig, men försökte bita min kompis för några dagar sedan. Det känns så himla bra att hon litar på mig, annars hade hon förmodligen inte väntat med att bita mig? ;) babybaby girl. <3

Mira är så himla nyfiken hon också, hon är min speciella lilla tös. Hon är otroligt vacker, och det är så fint när man ser henne sitta och tvätta sin gamla mor, att man får tårar i ögonen. Hon är livlig och "vild", så himla underbart. Jag älskar det! Dock har hon ärvt osäkerheten av sin mor, men det ska vi snabbt ändra på! :)
Mira leker livet, och hon är en riktigt bra spelare! <33

KajsaM
0

Det bästa med Hampus är att han är så underbar, fantastiskt <3 Så lungt alltid, men otroligt busig och nyfiken :)

Lippo
0

Det bästa med Lippo är att han är så sällskaplig eftersom han alltid sträcker sig mot burgallret när man kommer och när han ligger ner så reser han sig alltid så fort man kommer. Tycker han är så himla underbar och skulle inte kunna leva utan honom ^^ <333

Det bästa med Molly är att hon är så kelsjuk och jag tycker hon är så söt och rolig när hon får vara ute i mitt rum och springa fritt vart hon vill när hon gör sina skutt och hoppar runt :D<3

Leoponken
0

Det bästa med Leo är:

1. Han är mysig att gosa med!

2. Han är väldigt nyfiken av sig när jag öppnar burs"dörren" och i andra tillfällen med. :P

3. Varje gång jag ser honom eller drar min hand igenom hans mjuka päls fylls jag av glädje & kärlek! ^^,

Keligast
0

Det bästa med Mimmi är att hon är min älskling <3 Hon litar på mej och låter mig göra allt med henne utan hon bryr sig. En väldigt lugn&snäll kanin.

Albin är ängel ibland eller en djävel. Imellanåt är han helt kelsjuk och vill bara upp i famnen och ibland sticker han så fort han ser mig. När han väl är själv inne/utanför buren är han helt underbar liten buse.

Dumle uppvakar mig som en hona. Så fort jag kommer snurrar han runt på ett ställe och "stumpen" högt upp, händer vel han juckar med min arm med xD haha! En väldigt tillgiven kanin.

SagaoAlfred
0

Det bästa med Alfred är att han är så tillgiven, mysig & underbar. Min stora buskorv!

Det bästa med Saga är att hon är så otroligt busig & smart, att hon är så mysig och gosig (förutom då hon är brunstig) och att hon litar på mig så pass mycket som hon gör!

Det bästa med Theo är hans mysiga långa päls som man kan gosa in huvudet i, att han är så otroligt mysig och lugn då han är i famnen, lägger sig ner å somnar på direkten typ.
Och att han litar på mig å jag får göra vad jag vill med honom utan att han bryr sig typ ^^

Flippa
0

Det bästa med Filippa är;
1. Busig
2. Rolig ^^
3. Speciell :D

[Zoie]
0

Det bästa med Zoie :) :

Busig
Gos sjuk ;D
Speciell

Lizzan
0

Det bästa med Myran:

Charmig
Världsbäst
Mysis

johanna_loveAnimals93
0

Det bästa med mina älsklingar är att de är som de är, helt enkelt dunderunderbara :D <33

myriis
0

Mina kaniner är ju bäst på alla sätt, men skriver bara en sak om varje (:

Det bästa med Roxy är att hon alltid förstår hur jag mår. Att hon förstår att när jag är glad får hon busa och rymma och gömma sig under en buske, för då skrattar jag bara. Men att när jag är ledsen kommer hon försiktigt fram och pussar mig för att säga "Men matte, jag är ju här!" Min lilla älskling, vad skulle jag göra utan henne? <3

Det bästa med Candy är att hon är så otroligt unik. Hon slutar aldrig överraska matte, som igår när hon hoppade en msv bana på maxhöjd utan några problem alls, och matte blev suuperglad (: Sen när hon ser så sur ut för att bara minuterna efter göra glädjeskutt och vilja bli klappad

Det bästa med Expo är hans underbara charm. När han lunkar fram i selen och käkar gräs utan någon somhelst tanke på bekymmer. Hans livsstil inspirerar mig (:

Det bästa med Sera är att hon är så kul att jobba med. I famnen kan hon gosa hur länge som helst, och hon älskar att gå på promenader. Och att se alla framsteg jag gör med henne får mig verkligen på bra humör!

Det bästa med Chevy är att hon är så ofattbart rolig! Precis som en kaninunge ska vara. Hon far runt i rummet och gör massa glädjeskutt, spetsar nyfiket öronen och undersöker alla mystiska saker (t.ex min mobil) Och att hon får ett sånt förvånat uttryck när hon inte riktigt hänger med! Min sötnos.

Det bästa med Flame är utan tvekan hans energi! Jag tror nästan han skulle orka springa i flera evigheter, så mycket som han far runt. Jag älskar att se honom när han precis släppts ut i hagen. Först förvånad, sedan överlycklig.

soten
0

1. Att han int bits.
2. Han är så lungn.
3. Om han rymmer och man försöker ta fast honom stannar han :)

sputtnick_plexus
0

1.Dom är bara finast :)<3
2.gosiga :)
3. inte bits :)

Ellen95
0

1. Dom är så SÖTA<3

2. Dom är så gosiga<3

3. Dom är så lugna<3

Det är det bästa med mina tre ninsar:)<3

ciss
0

Det är svårt att säga det bästa med dem. Engla är så speciell, jag har aldrig träffat en kanin som henne. Hon är min bästa vän & jag älskar henne så mycket. Hon är så charmig & har en sådan härlig personlighet.

Ungarna går det inte riktigt heller att säga. Dom är världsbäst helt enkelt, dom gör mig så lycklig.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Quellii]
0

Ballerina, min lilla flicka..! Och Mozart min prins ^^ Dom är bara bäst helt enkelt, jag älskar allt hos dom! :)