Kanin iFokus

Kanin

Etikett: namnförslag
LĂ€st 1191 ggr
Kaninlover1
0

Tips om kaninnamn!🐰

Min kanin hona födde 4 kaninungar för 21dagar sedan och nu Ă€r det snart dags att namnge de😊! Kan ni skriva ner sĂ„ mĂ„nga kaninnamn ni kommer pĂ„ för stunden och skicka det till mig sĂ„ att det blir lĂ€ttare för bĂ„de mig och alla andra som har kaniner utan namn och gĂ€rna vill namnge de. Tack!đŸ˜Šâ€ïž

BaltizSimbaLukas
1

Jag orkar inte skriva alla jag kommer pÄ 

Vill du ha nÄgot tema eller en speciell sorts namn, tex blommor eller gammaldags namn? :)

"Ett hem utan kanin, Àr bara ett hus." ~Jag

Följ gĂ€rna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

Kaninlover1
0

Jag vill ha namn som inte mÀnniskor har och sÄ vill jag ha korta och söta namn, min hane heter Popo och min hona heter Tessy.

[fin_kanin]
1

Lollipop, Isa, Zira, Ballerina, Tösen, Sniffy mm:)

Adirfen
1

Bunbun, Lou, Zoe, Zack, Paw, Jelly, Nogger, Loppan.

Maleficum
0

Jag har skrivit lista med namn pÄ min hemsida om du vill fÄ lite inspiration. De Àr lite olika (kanske inte helt logiska för utomstÄende) indelningar av namn http://www.tizzys.n.nu/namn

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

crystalguurl
0

#5 SĂ„ fina😍

Kaninlover1
0

Jelly och Tösen inspirerade mig lite:)

BaltizSimbaLukas
0

Dotty, Pip, Bam, Ninni, Silja, Milli, Jojo, Zip, Gorm (jag tycker iallafall det Àr "gulligt"^^) , Lilja, Nemo, Fred, Star, Cassie, Tor, Zingo, Limbo, Zumba, Svish, Virvel, Skutti, Prick?

"Ett hem utan kanin, Àr bara ett hus." ~Jag

Följ gĂ€rna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

Kaninlover1
0

#8 Vad gulliga namn! 😊

EmmaLisaH
0

Kiwi, Chili, Lili, Fred, Cleo, Lilo, Ninni. haha kommer inte pÄ mÄgra fler:)

Usagi_
0

Finns vĂ€ldigt mĂ„nga trĂ„dar med NAMNFÖRSLAG! Sök pĂ„ "namnförslag" eller nĂ„t liknande pĂ„ sökfunktionen sĂ„ lĂ€r det komma upp trĂ„dar med mĂ€ngder av namn :)

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~