Lös :)
Idag släppte jag Myran lös för första gången på rätt länge, har inte kunnat göra det pga att en j*vla katt har varit där hela tiden. Idag som alla andra dagar kom den glatt springande mot kaninburen när jag var där och städade. Då fick jag nog. Jag hade fyllt en hink med vatten i beredskap och den hällde jag rakt över katten som for iväg som ett spjut. Det var en så otrlogt skön känsla, jag har stört mig på den så länge. Jag väntade ett tag, typ 45 minuter men den kom inte tebaks.
Då släppte jag ut Myran utan sele på våran baksida, jag var lite nervös först att hon skulle sticka iväg direkt men hon satt lungt kvar på gräsmattan och verkade typ förvänad över att vi inte skulle gå någonstans. Efter ett tag så hoppade hon runt lite och åt gräs men höll sig hela tiden nära mig.
Det var så himla kul att kunna ha henne lös, ska defenitivf låta henne vara det mkt oftare en tidigare då katten alltid har varit där och lurat :)

härligt! ,)
putteliputtputt
:)
va kul :) vi får hoppas katten håller sig borta nu ;)
Haha japp :)

Vad skönt! Håller tummarna för att katten inte kommer tillbaka. Förstår att du blev irriterad ^^
Vad kul att Myran höll sig kring dig, vad sött :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad kul :)
- Mvh Emma
#6 ja, hon var rå söt :) ska fota henne nästa gång hon är lös
Vad roligt :)
:D
Haaha! bra! :D

Vad kul!:D Myran är verkligen jätte söt.D<3

Vad roligt :)

Det är jätteskönt att kunna ha dem lösa :) Min Myran brukar jag också släppa lös, superskönt! :)