Inspiration
Hejsan! Nu när jag har sportlov är jag sugen på att bygga/göra något till/med kaninen. Har ni några leksaker ni har gjort? Eller några enkla tricks? Vad kan man göra med kaninen förutom att gå i sele, tricks eller hoppning? Tacksam för var;))
Du skulle kunna bygga ett stort kartong-fort till din kanin:) Det är både kul att bygga och kul för kaninen att leka med! Om du vill spendera mer tid med kaninen under lovet så kan du ha "photoshoots" med din kanin. Typ byta bakgrunder och ha rekvisita :D Man blir väldigt nära kaninen om man gör detta lite då och då:)
Vilka roliga aktiviteter!:)
Jaaa, det brukar vi göra då och då! Min dotter klipper ur flyttkartonger och målar dom till slott, figurer, mm. Det är hennes kanin och hon gör typ allt hon är Sex år och väääldigt lekfull och ansvarsfull. Hon mockar två ggr per dag byter vatten varje morgon och kväll. Jag gör i undantagsfall. Hon är bara barnet. Nu är det sportlov… Jaa, Freja kommer dekorera buren. Pluto gillar när man håller på med buren, faktiskt. Min make ( min dotters pappa ) dom har planer och göra en gungbräda, som man har ofta till andra gnagare gillar och gå och fram och tillbaka 😊( djur) han gillar agility, ( hinderbana) har märkt att han gillar sånt fiffiga grejer 😮
✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
#3 Tack för svaret, ska testa att göra något litet palats någon gång! Vilket lyxliv kaninen verkar ha;) Jag har en vippbräda (köpt) som finns på Teddytassen ifall ni vill ha inspiration! Tyvärr lärde sig min kanin hur man gjorde på direkten, haha:)