Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1801 ggr
SagaoAlfred
0

OT - Helg!

Så, nu är det äntligen helg igen :)
Vad ska ni alla göra då?

Själv sticker jag till Stockholm idag,
och kommer hem på måndagkväll rätt sent..
Så jag kommer inte att vara online här förns på tisdag.
Ska på fest ikväll hos ett par kompisar, gå på stan imorgon,
gå på konsert på söndag (muse) å på måndag slappa å åka hem.
Det tar ju 8 timmar med buss så..
Känns lite jobbigt att sitta på bussen så länge, men det är det värt :)

Hoppas ni andra också får en toppenhelg,
för det ska jag ha! :)

ciss
0

Fredag: Sjuk, vill inte. Missat jättemycket i skolan. Ska till Thezz ikväll och hämta ett par hinder & lite annat smått och gott ..
Lördag: KIF-träff. Byter i alla burar hemma.
Söndag: Hoppträning hos Thezz.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

lill-jarven
0

jag har väl mest bara tänkt sitta hemma och sakna dig ;)

hoppas du får ha det jättejättekul! <3

malinroth
0

Jag kommer väl som malin att sitta och sakna dig i fyra dagar… :( så har jag massor med plugg,så ska jag förstås mysa med mina älklingaar massor ^

pandabjorn
0

i dag är jag hemma å är sjuk =/  men på söndag ska jag på hopptävling ska bli jätte skoj=)

SagaoAlfred
0

#2 & #3 Naaw. Kommer ju sakna er också. Men jag ringer er ikväll om jag kommer ihåg, annars får ni ringa mig <3

KajsaM
0

Fre: Vara med kompisar och tare lungt.

Lör: Soova :D Kompisar och djuren

Sön: Läxor och kompisar och djuren :)

#0 Vars har du kaninerna då? Ha det så roligt :)

blaskigtkaffe
0

#6 dom är nog hemma :) hennes mamma brukar ta hand om dom då hon är borta! … rätta mig om jag har fel ida!

KajsaM
0

#7 Jaaha okej :)

Majsbecka
0

Fredag: Åka på träning med kaninklubben :D Kommer att bli jättekul och bra för Leona med ^^,

Lördag: Vet inte riktigt.. tror att jag ska rida :D

Söndag: Först kaninhoppnings tävling (Första tävlingen!!) ^^, Sen konfa och sen Arobics/Boxning :)

johanna_loveAnimals93
0

Fredag: Ev match (basket) :)

Lördag: Vet ej, vara med Frida kanske, och kaninerna såklart (:

Söndag: Vet inte riktigt ^^

twinnie
0

Ska slappa och soooova ut. Orkade inte tävla denna helg, måste få sova ut liksom ^^

KajsaM
0

#11 Hehe, jag förstår dig. Är själv huur trött som helst ^^

KvirrZ
0

Fredag
Har varit i skolan, kom nyss hem från stan där jag varit med en kompis =) Ska kolla på tv och mysa med djuren ikväll.

Lördag & söndag
Ingen aning, ska dra ut och köpa lite kläder iaf tror jag :)
Mysa med djuren såklart<3

- Mvh Emma

aliciia
0

**Fredag;

**Riiida, vara i stallet ^^, vara me djuren

**Lördag;

**Vara me halvsyrran å sova hemma hos henne å hyra fiml , å uffa hennes katter ^^

Söndag;

Vara me havlsyrran frida, å kanske hoppa me kaninen (:

huldisen
0

Ida : Du får ha det så jätte bra i stockholm. Vill själv fara ditt, Så jag är svartsjuk på dej just nu ;)

Fredag : Varit i Luleå och shoppat.Och så ska jag var med min kompis Malin och vi ska se shrek 3 ^^

Lördag : Öppet hus på skolan mellan 9 -12. Sen ska jag nog vara med Malin <3 Och så äta godis :)

Söndag : Plugga till ett prov och så äta godis och slappa :)

SaraB
0

FRE: Sista praodagen. :( Har haft såå roligt, vill inte sluta.  Jag ska umgås med kaninerna, ha dem ute, ev hoppa och gosa såklart. :) Sedan mys hemma med familjen antagligen.

LÖR: Match med handbollen.

SÖN: Match igen. ;)

senna
0

Fredag: Har börjat på ett hus till lille skutt, orkar inte göra klart den. Resten av dagen ska jag slaapppaaa och bara ta det lungt, skolan dödar mig. :(  . Kanske går till stan, får se.

Lördag: ev. plugga, kanske gå ut med lille skutt om jag hinner och släppa ut Ronja och Mira i hagen några timmar, vid fint väder. ev. göra klart huset. Städa hos lille skutt om jag hinner gå ner och köpa spån. Slappa resten av dagen.

Söndag: ev. samma som lördag.

Lippo
0

Fredag: Vara hemma och ta reda på hur ett vattenreningsverk fungerar *boooring* och göra lite matte för det känns som jag ligger efter x) Sen ikväll ska jag äta massor av godis och sånt och se på tv bla Idol ^^

Lördag: Kanske följer med Michis till stallet och köpa en transportbur. Sen så kanske en kompis kommer hem till mig på hoppträning för hon ska låna Tiffany till hopptävlingen på söndag :)

Söndag: Ska till stallet för att tävla med Lippo och så ska min kompis följa med med Tiffany och så (:

Taci
0

#0, aww konserter e ju så kul :D

Själv ska jag o en kompis sitta o blanda margaritas ikväll å dricka, å tequilashots ^^ Så får vi se hur det slutar ;P Resten av helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra :)

Agda
0

Jag ska fixa hos kaninerna, rengöra några burar, fixa med burnr. och matlista så att mamma lätt kan ge dom mat till veckan.
Också ska jag packa, då jag flyttar till elevhemmet på skolan på måndag.

Frida-L
0

Fredag: Fest/tjejmiddag här för att fira min födelsedag^^

Lördag: Typ slappa, Fira födelsedag med familjen på klvällen

Söndag: Tävling och min 15-års dag :D

Timotej
0

Uppdatera hemsidan med bilder i galleriet - nästan helt färdig! www.freewebs.com/korsbarsdalen

Plugga… Fysik B och Kemi B >.< Plus skriva färdigt ett par andra skolarbeten…

Tvätta, laga mat städa och annat skoj måste nog göras :/ 

Fixa med djuren såklart ^^ Beeebismys <3

malinroth
0

#19 hur går det med margaritorna och tequilan? ;)

ciss
0

Ha en trevlig helg allihopa :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Fredag - Inte gjort så mkt, varit ute lite på kvällen och sen gått in för att titta lite på dvd med några goa kompisar ^^ Och skola såklart, och ninerna

Lördag - Tänkte slappa, ta hand om ninerna m.m Förhoppningsvis sova en del, har haft problem med det på sistonde.

Söndag - Inga planer ^^ Ev. bio.

KajsaM
0

#21 Grattis i förskott :)

Taci
0

#23 haha =) Gick bra. Margaritan va dock jävligt äckligt :P E de meningen att de ska va Så surt ? Vi följde receptet men shit asså, ingen hit ^^

amand
0

Fredag:
Varit med bästa killkompisen hela dagen

**Lördag:
**Köpt nya skor. Städat Alice + Algot&Villes bur.

**Söndag:
**Ska städa Alfons, Astas, marsvinens och hamsterns burar. Och mysa med djuren! :)

Katter3
0

Fredag: Skola och myskväll framför teven. :)

Lördag: Börjat bli sjuk. :S Har gäster.

Söndag: Kanske rida Pila en sväng, och fota.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

SagaoAlfred
0

#6 Japps, kaninerna är hemma. Idag har Theo varit nere i vardagsrummet och sprungit å busat tydligen, å Alfred & Saga fått mkt sallad. Haha :) Mamma tar hand om dem så bra så :)

Vi har gått på stan här i sthlm en massa idag, och nu ikväll färgat våra hår å klippt oss å sådär.
Imorgon ska vi vila lite på dagen bara, å på kvällen gå på konsert. Jag lääängtar :)

[Zoie]
0

Fredag:
Hade Lasergame och Sumobrottning med fotbollslaget :)

Lördag:
Var på kaninträff :D

Söndag:
Vet inte :)

Leoponken
0

Fredag: Hade orietering HELA DAGEN i skogen! Frös supermycket..

Lördag: Var hemma och var ute med Leo lite..

Söndag: Harnyss vaknat och ska på party snart.