I helgen.
Vad ska du göra med dina kaniner i helgen? INTE vad du ska göra annars (t.ex åka till en kompis, fara på bio, festa etc) utan med kaninerna :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Såhär ser min & kaninernas helg ut.
Fredag ::
Har motionerat ungarna. Engla fick vara med idag när vi rensade i ladan. Sedan har jag borstat henne & gosat en massa. Hämtade Dagge & Hugo hos Thezz.
**Lördag ::
**Engla, Hugo, Dagge, jag, Fanny, Emilo & Major åker till KIF-träffen. Sedan ska jag motionera ungarna & fota en massa tror jag. Ska även byta i burarna.
**Söndag ::
**Jag, Dagge & Hugo ska till Thezz. Vi hopptränar & sedan så åker jag hem utan kaninerna.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Imorgon, Lördag skall jag städa till alla tre. Sen skall jag nog ha en hälsokontroll på Dumle´ igen.
På söndag skall jag nog släppa ut dom och gå ut med Albin och hoppa lite.
Jag ska: Kela, kanske åka till vetten >.<, klippa klor, vara ute och gå med dem och städa till dem, annars ska jag slappa ;P Kanske gå på bio med :) Och kanske vara med någon kompis :)
**Fredag:
**Har varit ute och haft Myran lös, samt fotat ganska mycket. Städade buren osv. Åkte till stallet efter middagen och borstade och pysslade med Clapton och Lizzy. När jag kom tillbaks så gav jag Myran pellets och hö och myste lite.
**Lördag:
**Ska på KIF träffen. Sen är det RS dressyr på skellefteå rk, ska tävla Lizzy i LC1, nervös xD Ska fota jättemkt. Slappa på kvällen, och såklart pyssla med kaninerna.
**Söndag:
**Pyssla med kaninerna och voltige
Fredag:Idag har jag inte hunnit så mycket, gett mat, gosat osv :)
Lördag:Ska på Skellefteåträff med en av dom, kan inte ta med mej båda, för jag skulle ha lånat en transportbur till en av dom, men dom gar flyttat. Trodde inte att dom skulle flytta så snabbt, men iafa, och där ska vi nog hoppa, kela osv :)
Söndag: Gosa, Motion, mat osv :)

åka på kaninhoppningstävling på söndag
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Gosa och klippa klor :)
lördag kanin träff i borlänge :) jag tar med mej 2 kaniner 3 blir kvar hemma
söndag ska pula och pilla lite med burar och kaniner :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Lördag, söndag: städa burar, gå promenader, rasta i hagen, borsta, kamma, gosa, ev. kloklippning.
fredag: har haft alla ute och fotat mycket. har även haft Cassie lös för första gången (helt lös) och det gick jättebra :D
Lördag: Ska väl ta ut de i sele och kanske hoppträna om det är bra väder. Ska nog oxå klippa klor..
Söndag: om jag inte hopptränat på lördagen så ska jag hoppträna söndag.. annars ta ut kaninerna och städa burarna tror jag.
6: vad roligt :)
Hoppträna, tänkte jag (:

Så här ser min helg ut:
Fredag: var på stan och shoppade lite:)
Lördag: Var på KIf-träffen som var urkul:)
Söndag: ska vara med ninsarna::) rida:D
så ser min helg ut:)

Fredag: Släppt ut honm, låtit honom springa fritt ett tag .. inte så mycket
Lördag: Tränat hoppning för första gången, gick inge bra.. Ska ägna helgerna och loven till att träna honom :)
Söndag: Städning och träna hoppning :)