Hur ofta köper du ny vattenflaska?
Hur ofta köper du en ny vatten flaska till din kanin / kaniner ?

Använder inte flaska, så - aldrig ^^
Om vattenflaskorna har gått sönder eller nått. Men jag diskar dom varje dag när jag ser att dom är smutsiga inuti. Men nu på vintern använder jag inte vattenflaska.

Jag använder båda, Hampus anväder skål ^^ Köper ny om den går sönder eller dyl.

När dom går sönder.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jadu bra fråga,,,blir väl nån gång ibland,,,kanske varannat år eller ngt…oftare om dom går sönder.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Inte speciellt ofta, sålänge de är rena och hela så funkar dom ju bra :)
- Mvh Emma

Jag köper endast nya när dem går sönder… Den äldsta vattenflaskan har jag haft i så länge jag haft Gubben, alltså i 7 år. Och den är hel och bra:)
Dem gånger jag behövt köpa nya är när jag tappat någon så den gått sönder. Och det är inte så ofta;)

När dom går sönder. Men har ganska många så om en går sönder så har jag reserv vattenflaskor!:)

när dom går sönder .. :P diskar dom när det behövs så dom håller sig fräscha .
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

När de behövs bytas ut.

alla mina kaniner har skål och dem byter jag väll ut när dem går i sönder.

Använder skål
När dom går sönder.. Diskar dom rätt ofta,
Har precis kommit på att korken till vattenflaskorna passar utmärkt på ½ litersflaskor läsk! Hade nämligen en massa korkar som jag av någon anledning sparat så jag blev ganska glad! Så numera har mina kaniner cola- och fantaflaskor på sina burar! 
Brukar nästan aldrig använda den - fast den finns i buren, i fall vattenskålen skulle ta slut XP

Jag annvänder skål jag^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Min hona har haft samma flaska i över 6 år medan Silver har lyckats paja 3 flaskor och 2 matskålar på 3 år…
När de går sönder. Förra året gick ena flaskan itu, så då var det bara att köpa en ny.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Ibland när dom går sönder