Övergiven kanin
var för några dagar sen inne på blocket och hittade den här kaninen,
är jättesugen på att ta den. borde jag göra det eller är det en dålig idé? Vad ska man göra om man tar den? Gå till veterinären och kolla den? jag har ju en till kanin hemma.
Snälla kom med förslag om vad jag ska göra.
Jaa jag hade också lust att ta den, men jag har ju inte så mkt tid över.. :P
Vilken sötis<33
- Mvh Emma
Vilken snygging :)

Om jag bodde närmare hade jag varit påväg för att hämta den nu typ xP<3 Det beror på vad du själv vill, tycker absolut inte att det är en dålig idé själv :)
Svårt val.. Men lycka till :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vad ska man göra när man har fått den då?
Gå till veterinären? vad kostar det?
Jag har ju en annan kanin, vill ju inte att hon ska bli sjuk om den andra kaninen bär på något.
oj vilken söt. :)
Svårt val. ^^ Lycka till.

*putteli putt*
tkr du sa ta den :). Bodde jag närmare hade jag ev. tagit den ;). Den var sjukt söt! (typ min drömkanin xD)
Du kan ju ta den till veterinären för en koll :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Att kolla sin kanin kan kosta runt 1000kr men det beror på lite från en klinik (?) till en annan eller vad man säger :) Jag åkte och undersökte Lippo för han ville inte äta eller något och det kostade 750kr..
När jag undersökte mina 2 kaniner så kostade det 500 kr. Alltså 250 kr per djur.
vad söt:) Jag blir så glad när jag får se att den som hittat honom tagit hand om honom även om hon är allergisk:) En del som hittar hemlösa kaniner är ju bara dumma..
Aw stackars liten.. Jag tycker att du ska ta honom ;)

Jag har mejlat hon som har honom/henne och väntar ivrigt på svar, då får man bara hoppas att mamma är villig att betala veterinärkontroll, och att det inte kostar jättemycket, för då går det nog inte :(
Hur ågr det ? Blir det nån kanin ?

Nä, hon har inte svarat. Så jag har gett upp hoppet. Man får bara hoppas att kaninen kom till en bra familj.
jaa verkligen. ^^

#16: Hoppas samma ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se