Kontakt.
Ni som har sålt kaniner - håller ni kontakten med de nya ägarna?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag kommer att hålla kontakten med mina ungars nya ägare. Vill ju veta hur de mår & dylikt.
Lizzan & Dior_94 ska ju köpa Isak och Liam. Dom kommer förmodligen att lägga upp bilder och skriva om dem här på KIF. Känns jättebra.
Och hanens ägare, Charlotta, ska ha Hugo. Träffar henne varje dag & vi går i samma skola & samma arbetslag (7F - 8F). Sen chattar vi en del ibland :)
Hoppas på att kunna hålla kontakten med alla köparna.
www.frihetenskaniner.se
Självklart ska vi hålla kontakten :) kommer att fota supermkt :)

#2: Bra! :D
www.frihetenskaniner.se

Ja, jag försöker men alla vill iten och vryter efter ett tag…

Kommer ha det som ett krav! Vill inte sälja mina ungar till vem som helst och vill gärna hålla kontakten!
Självklart.
hehe, pappas anstäld, så japp ;D

Jag håller alltid kontakten med mina köpare, säljer såklart inte till vem som helst. Min mardröm är att en av mina ungar blir misskötta och därför är det super viktigt.

Har inte sålt nån kanin:P
har inte sålt nån kanin.

Jag har kontakt med en del som köpte ungarna, men i framtiden kommer det vara ett krav!
Jag vill ju, som ciss säger, veta om kaninerna mår bra och vad som händer i deras liv osv.
jag skulle vilja de men de vart de inte :/
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
jag har ju inte haft någon kull, eftersom skalman är hane ^^
men iaf, skalmans uppfödare ville ju hålla kontakten med mig, så vi mailar med varandra och berättar hur det går osv. det är faktiskt kul tycker jag,
Medarbetare på Hundar.ifokus
den enda kanin jag sålt täntke vi hålla kontakten med men någon tappade bort kontaktuppgifterna till de >.<
läängesen nu flera år sen..