Disa skadad! (Igen :'/)
Nu är hon skadad igen :'(
Hon och Felicia bråkade (eller något?), Felicia gjorde något på Disa så det gjorde ont på henne.
Efterråt var Disa väldigt lugn och ville inte äta!! (Matvrak i vanliga fall).
Senså när jag gjorde lite trix med henne så stod hon på bakbenen så kunde jag se på hennes mun och det var blodigt där! :O
Jag är ensam hemma och mamma kommer hem kl 21.00.
Hon äter nu iaf. men vad ska jag göra? :'/
Ska ringa vetten sen när mamma kommer för sökerhets skull,hon kan ju ha skadat tänderna. :'(
//Ellie
Ska tillägga att Disa och Felicia blev vänner väldans snabbt sen och är vänner nu med :)

:O :/

Nu får ju absolut sära på dem två honorna om dem skadar varandra! Det där med hennes blodiga mun vet jag inte riktigt.. jätte bra att ni ska ringa veterinären.
#3: Jo men alltså det har aldrig hänt innan,tror att det kanske varit en olyckshändelse särskilt nu när båda är i tonåren, får se hur vi gör. :(

#4 aha okej, men eftersom du har skrivit "igen" på rubriken, hur har hon varit skadad innan?
#4: Jo hon fastnade i något med örat så att det blev ett jack xP
Det var inte Felicias fel ^^

#6 Hehe okej, buskanin! Men jag tycker att du väntar på din mamma så ni tsm kan kontakta veterinären . så länge så får du ju naturligtvis hålla ett vakande öga på henne (+Felicia) och se om det bli bättre/sämre. Hon äter osånt va?

Går honorna i samma bur?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#7: Jo då hon äter hehe :P Fast hon gjorde inte innan :/
#8: ja det gör de (under uppsikt nu ikväll iaf.) får se om vi får sära på de eller något :/ Men nu är de vänner iaf.

#9: Sära på dem.
www.frihetenskaniner.se

#9 Du har ingen stans hon får vara bara ikväll iaf, ensam?
#10: :'(
#11: Nä, skulle kanske kunna fixa i något rum här inne. (Hon bor ute i förrådet i vanliga fall fast där är det isolerat så hon är ju ändå innekanin),isåfall kan jag sätta in transportburen där inne som hon kan ha som ett litet "hus".

#12 Jo men gör så, det låter bra
Är du säker på att de bråkade?
Mitt marsvin bet sig i munnen en gång och det blödde jättemycket, men slutade efter en liten stund :)
- Mvh Emma
#13: Vad bra,ska bara se vilket rum jag kan ha henne i x)
Ska ringa mamma först bara :)

#15 Gör så :)

Du behöver inte sära på dem. De rök antaligen bara ihop över något och har de bott ihop sen tidigt stadie brukar det inte vara något problem.
Ring veterinären och hör med h*n!
Har särat på de inför natten för säkerhet skull, får sätta ihop de imorgon igen.
Har fixat till Disa nu :)

#18 Va bra! Då hinner hon hämta sig och så lite grann.
#19: Japp, hoppas att de två funkar ihop sedan :)
#14: Såg inte att du skrivit fråns nu xP
Ja det borde de ha gjort, Felicia jagade disa och hade sen hårtussar i munnen från henne :/
Såg läskigt ut!
Ring och hör med veterinären :)
#22: Japp ska göra det :)
När stänger dem?
jag såg när de bråkade et va lite läskigt
(jag tkr det mesta e läskigt så egentligen va det nog nt så läskit men jag tyckte det eftersom jag e lite konstig) haha

#23: Nu har de nog stängt. Hos oss stänger de klockan fyra.
www.frihetenskaniner.se
#4: Hej förrästen Issa, kul att du blev medlem! :D
#25: Okej, då får vi kolla upp det imorgon!
mm jag hade typ inget att göra så jag typ fixa en sida