Buss?
1:Kan en kanin åka Buss i 5 timmar, i en buss, om man klappar och kelar med den och sånt xP ?
2:Liksom om jag ska till borlänge träffen med buss och ta med Jappo, Var ska jag sova då för 10 h på en dag blir mycket med kanin

Ja, en kanin kan åka buss i 5 timmar, men det är ju knappast så kul för den. Jag skulle iaf inte låta min kanin åka buss i 10timmar bara för att jag vill åka på en kaninträff.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Ja det kan den väl men inte så speciellt kul .. Och om du sitter på bussen kan du ju inte öppna transport buren och kela emd den då kan den ju rymma =/
Säger samma sak som #1. Det blir nog lite för mkt med 10 timmar, och det är nog inte speciellt roligt för kaninen. Visst skulle det vara superkul att åka på kaninträff, men jag tror att det blir för mycket med 10 timmars buss, nytt folk(?), nya kaniner(?) och ny omgivning(?). Jag skulle stannat hemma med min kanin eller åkt själv om jag vore i din situation. Men det är ju förståss upp till dig.
Hälsningar Vemsan

Säger som alla andra det är inte nå kul för en kanin att sitta i en buss i 10timmar.
Varför inte samla ihop alla som bor i ditt område och ha en kaninträff där?
Att åka buss i 10timmar är både jobbigt för din kanin ,"bara" för en kaninträff också kommer det att kosta dig en hel del.

Men jag får aldrig gå på nån kaninträff :( så himmla tråkigt :( 
håller med #1
#5 Vaa ??

#5 men samla ihop alla som bor i ditt område och ha kaninträff där? för att åka buss med kanin i 10timmar är jobbigt.

allt är ju så långt bort : (
#5: Tråkigt. :(

Putt
Kanske kan tvinga mamma att köra mej X_X
#11 Värt ett försök ;)

Hoppas du kan åka med till nån kaninträff^^
Du behöver ju inte ta med dig Jappo ;) Du kan åka utan kanin :)
Ja,det kan den. Men inte speciellt kul för den.
Ja, en kanin kan åka buss i 10 timmar.
Mina kaniner åkte med mig till Falkenberg förut, sammanlagt tog det 18 timmar (fram & tillbaka) Dock stannade jag två dar i Falkenberg innan vi åkte hem, och vi hade en del pauser.
Jag tycker inte det verkar särskilt smart att ta med Jappo, kan du inte åka ensam?
Det tar 2,5 timmar fär oss att åka till Värmland :P

Ska du inte gå på stockholmsträffen?

18# joo det ska jag xP
Tycker att du ska fara utan kanin isåfall