Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1246 ggr
makeupbox
0

Kaninvakt

Nu har det gått några år sedan jag hade min sista kanin och jag längtar så efter dessa söta djur men har inte möjlighet att binda upp mig för flera år framåt just nu.

Därför tänkte jag kolla om det är någon som vet med sig att dem ska resa bort inom det närmsta halv året och behöver kaninvakt i Uppsala?

Jag är en nitton årig tjej som haft kanin, gerbiler, katter och hund i hela mitt liv men sedan jag flyttade hem ifrån i höstas inte haft möjlighet att ha något djur. Jag älskar att ta hand om djur(fixa i deras bur t.ex.) samt kela med dem.

Hos mig får din kanin bo lugnt, dagligen få färsk vatten och mat, rengjord bur minst en gång i veckan och om det är lugnt för dig får den komma ut och skutta i lägenheten samt att jag kelar med den. 

Hör av dig i pm om det verkar intressant :) kortare samt längre perioder funkar för mig.

ps, hoppas man får skriva såna här annonser här:)

Frosstis
1

kanske ska åka som utbytesstudent till Frankrike, så om det blir av skulle du kunna ha min kanin i ca ett år om du skulle vilja? :) så tar jag tillbaka honom sen (om du verkligen inte skulle vilja behålla honom)

Svartsynt
0

Jag har inga planer på att åka bort, men om jag skulle göra det hade jag gladeligen låtit dig ta hand om mina kaniner under tiden! Du verkar som en pålitlig person som har erfarenhet och kan ta hand om djuren på ett bra sätt! Synd bara att du bor för långt bort (…eller så är det jag som bor för långt bort eftersom allt viktigt/intressant verkar finnas längre söderut och inte här i Norrland, haha. 😛)