Shopping
Hur ofta köper du saker till din kanin - och vad köper du då? Och vars?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Så gott som varje gång jag shoppar till mig själv blir det lite kaningrejer. Selen köper jag aldrig på djuraffär, beställer mina från rabb-it.se. Köper tunnlar, leksaker, godis, mat, hö, spån, burar, vattenflaskor osv på djuraffärerna i stan.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag försöker göra det så ofta jag kan. Mne har ganska långt till stan. Men mamma & pappa brukar köpa typ foder,vattenflaskor till dom:)
Försöker göra det ganska ofta :) Leksaker, Godis , Mat , Hö , Pellets ;)
ganska ofta..men det beror helt på om jag behöver nåt, om jag har nå pengar att slösa över huvudtaget och så…Köper oftast på nån av zoobutikerna i stan (zoocente, eller nån av de två djurmagazinet butikerna) eller på granngården. sen köper jag ju grönsaker och så varje gång jag är och handlar. ska snart iväg och köpa grönisar och lite nya bollar till stitch och så :) Stitch har bara en boll och Lilo har fyra :P det är ju orättvist! så kanske det blir nåt annat skojj också..vi får väl an se :) Sen kan man ju hitta grejjer lite varstans som kanske inte är kaninsakeregentligen men som kan bli det med lite fantasi haha tex är jula ett kul ställedär ma kan hitta många skumma saker att bygga hinder med :P

Ibland, då blir det nya matskålar och sånna saker.
Inte så ofta (: Har det mesta, men köper ju hö, spån, halm & pellets några gånger i månaden. Och då och då en ny matskål/sele dyl.
Brukar köpa mat (såklart!) hö och spån är också ett måste! Ibland köper jag halm, men det är ganska sällan, Leo trivs bra ändå! :P Och så kanske jag ibland brukar köpa någon godisbit eller nått åt honom.
Köper inte alls ofta saker, har vad jag behöver. Om jag köper något är det i så fall pellets. Fast jag har nyligen beställt en sele och ett koppel till Nowa från Rabb-it, fast när det kommit så behöver jag ju inte köpa fler. ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Nja, ibland. Köper ju pellets, hö osv. men nån gång ibland annat :)

Jag brukar alltid köpa det som Mulle behöver i första hand, sen om jag har pengar över så köper jag kanske nån liten leksak eller nåt :)
utöver mat mm så blir det inte så jättemycket, men någon liten leksak ibland eller så :)
- Mvh Emma
mat godis mm

Köper nästan alltid något. Så himla typiskt mig att köpa en massa onödiga grejjer :) Men det mesta kommer till användning någon gång!

#13 Haha, som vad? :)

#14 Matskålar som aldrig använts, iller-tunnlar och grejjer som kaninerna dissar ^^

#15 Thihi, får jag blir din kanin? Jag ska älska dina saker :D Jag älskar att hoppa, gosa. Kommer när du ropar, går på toa. Gnagar inte på sladdar. Älska din mamma och pappa. ;)
Foder, vattenflaskor :)
Rätt ofta blir det, mat hö osv och selar och sånt :)

varannan vecka ungefär:P hö,mat, halm sele elle rliknande:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag köper inte så ofta, jag har det mesta, köper ju hö, strö, halm 1 ggr/månaden eller ngt. Annars köper jag inte så mycket.