Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1095 ggr
Smultrondraken70
0

Namnföslag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna ha NAMNFÖRSLAG till den här pojken! Vi gillar olika sorters namn så bomba på bara! Vi har en hona som heter Molly, men det behöver inte matcha:)

[Trollbjörken]
0

Oj hjälp så snygg 😍 Elton, Benji, Sitka, Mr Morris 😉

Irmelinis
0

Vilken fin! Vad roligt att ni hittat en ny kompis ❤️

Pingu 
Dani 
Heike 
Imre 
Sindri

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Smultrondraken70
1

Tack:) #2 ja vi hoppas på att han kommer överens med vår hona bara:) han är jourhemsplacerad av Djurens Chans och vi ska adoptera honom på prov:) han är en glad och sällskaplig liten pojk❤️

[fin_kanin]
0

Vad fin han är!♥ Namn förslag: Figge Moses Mantel. Tyckte även att Benji o Elton var fina namn!

Klara16
0

En riktig sötnos var han!

Lakris

Wiggo

Alvin

Mio

Melvin

Atlas

Elvis

[Indii]
0

Plopp! 😉

Irmelinis
0

Darius 
Damon 
Tengel 
Didrik 
Dag 
Kaleb

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

jevc
0

Elliot, Eddie

A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare

moln50
0

Bob                                                                                                                                                                                  Bobbo                                                                                                                                                                          Målle

Elsaharr
0

Lucky

Zingo ;D

BaltizSimbaLukas
0

Luke                                                                                                                                                                              Imse                                                                                                                                                                              Bernard                                                                                                                                                                       Alfons                                                                                                                                                                           Nemo                                                                                                                                                                             Liam                                                                                                                                                                             Zigge                                                                                                                                                                             Ozzy                                                                                                                                                                              Moltas                                                                                                                                                                          Didrik

"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag

Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

Smultrondraken70
0

Tack för alla fina namn❤️

Kaninernasbästa
0

Caesar, Zantos, Cirruz :)

liptongillisskytt
0

Fantom :))

Cornelia

[ReptiPinn]
0

Batman😊

[ReptiPinn]
0

stampe

BaltizSimbaLukas
0

Marvel                                                                                                                                                                          Måns                                                                                                                                                                             Nui                                                                                                                                                                                 Nox                                                                                                                                                                                Salmiak                                                                                                                                                                       Lakrits                                                                                                                                                                          Tellus                                                                                                                                                                            Earth                                                                                                                                                                             Neptunus                                                                                                                                                                    Lipton

Ha det gött, igelkött!

BaltizSimbaLukas
0

Marvel                                                                                                                                                                         Måns                                                                                                                                                                            Nuit                                                                                                                                                                               Nox                                                                                                                                                                                Earth                                                                                                                                                                            Tellus                                                                                                                                                                            Neptunus                                                                                                                                                                   Lakrits                                                                                                                                                                           Salmiak                                                                                                                                                                         Lipton

Ha det gött, igelkött!

BaltizSimbaLukas
0

Oj den kom visst två gånger… 🤐

Ha det gött, igelkött!

missan´s
0

Birk tycker jag han ser ut som 😍

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

[Indii]
0

Herman är gulligt!

Smultrondraken70
0

Tack för alla fina namn! det har gett oss en massa inspiration 🙂

BaltizSimbaLukas
1

#22 Har ni bestämt er då?

Ha det gött, igelkött!

liptongillisskytt
0

Ser ut som en Dimitri /Dimitrij annars tycker jag :D

Cornelia

Smultrondraken70
0

Japp:) det blir "Kasper:)

BaltizSimbaLukas
0

#25 Passar bra tycker jag! :D

Ha det gött, igelkött!

Smultrondraken70
0

#26 Ja, det tyckte vi också🙂