TYPISKT!!!
Ni som har läst mina tidigare inlägg om Avel om min Blue. Min kanin hona som är en löwen blandning.
Och därifrån jag köpte henner sa att hon var en hon. Så jag tänkte inte mera på det och tänkte att hon skulle få lite ungar nu då och längtat efter det. Så jag har ju nu en hane hos mig och så som jag tänkte andvända. Men bara ett litet problem. Blue fick en PENIS! Så Blue har bytt kön nu ;/

Ojdå. Ska du byta tillbaka henne mot en hona eller behålla henne? Köpa en till, fast en hona?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Lite komiskt ändå .. ;)
www.frihetenskaniner.se

Haha, ojdå :p Va trist /: lr va man ska säga :b
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Ojdå :O
Ojdå :S

Oj:O?
Ojj…trist men ganska komiskt;O

Ojjsan, det var ju inte bra. :P
ska du byta tillbaks blue då? eller ska du behålla ..honom.. ?
Blue är den första kaninen jag köpte i våras. och älskar han. Så han stannar kvar =). Men kommer att lämna tillbaka casanova (som jag fick hem i lördags), eftersom jag hade då bytt han mot en unge som skulle bli i kullen efter dom två. och jag har sen någon månad stått i en kö för en teddy dvv. som kommer å vara en hona. Så blue får väll bli en pappa till vår istället då =)

Jag skulle aldrig lämna tillbaka en som jag köpt, även om det visade sig vara det könet man inte väntat sig eller ville ha från början. Jag tycker det är lite taskigt att bara köpa en och sen lämna tillbaka den eller sälja den vidare, längre än så får man ju faktiskt tänka!

#10: Inte jag heller. Även om Engla visade sig vara en hane (HAHAH stor risk, hon har ju fått ungar men ändå) så skulle jag inte byta tillbaka henne.
Men eftersom att hon vill ha ungar så tänkte jag att hon kanske ville ha en hona ^^
www.frihetenskaniner.se

#11 Ja, inte en chans att jag skulle buta ut Yuki mot någon annan kanin för det.
Ja, kanske det. Men jag skulle ändå inte göra det.
Jag kommer att ha blue kvar såklart.
jag har inte betalad för casanova ännu. Då jag skulle betala han med en unge som skulle bli mellan dom två. Men nu så vart det inte så. Och jag har då inte betalad han ännu. Och tänker inte byta ut han heller. Kommer bara att lämna tillbaka han.
Först hade jag bara tänkt att låna han ändå, just till blue. Men nu så vart det som det vart med att blue bytte kön =)
oj, hehe, tur att du har "bokat" en hona då :)
japp , tur det =)
Öh? Gör det att att dom byter kön ? :O

#16 Nej, kaniner kan inte byta kön. Men det kan vara svårt att se vilket kön kaninen har innan den kommit upp lite i åldern.
#16 hpn upptäckte att de sett fel ;)
- Mvh Emma
#17-18 Jaha xD
ojdå… :O