(Utlånas) hane för parning
Hejsan! Har tänkt att låna ut min hane för PARNING. Jag har en viltgrå manteltecknad hane som heter Charlie. Han är två år och har stamtavla. Charlie är utställd en gång. Fick då 94,5 p . Och ska stamboksföras på det. Eftersom han har varit med om en olycka för ett halv år sedan. Då han blev biten av en vildkanin så nosen är "sne" och ena örat är det en bit av. Men det är inget problem för Charlie inte! Han skuttar o lever som han gjorde innan det hände :-D Han är vaccinerad både för kaninpest o gulsot. Charlie har blivit pappa en gång innan. Dem är charmiga o härliga avkommor. Han är en helt underbar kanin som gillar att utforska! Charmig är han verkligen! Bor i Skåne . Priset för utlåningen kan diskuteras Hör gärna av er, om det är något ni undrar över. Mvh Tilda Om det är fel grupp jag har lagt det i får ni gärna ändra! (Ska försöka lägga in en bild )
Vad är han för ras?
Oj, det glömde jag skriva helt ber om ursäkt! Charlie är en dvärgvädur :)
Ett tips? till en sådan här annons är att skriva ut delpoängen och inte bara själva det totala. Vill man ha till utställning så är det vissa saker man vill förbättra så kan vara bra att veta. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Charlies bedömningskort:
Vikt : 5 av 5
Rasprägel o presentation : 19,5 av 20 kommentar : bra
Kroppsform: 19 av 20 kommentar : bra
Pälsens täthet: 9 av 10
Pälsens kvalitet: 9 av 10
Färg: 9,5
Teckning: 18,5 av 20
94,5 p
Hoppas jag har skrivit av rätt. Annars om någon är intresserad så kan jag försöka fota av det.
Bild/bilder kan också vara bra att ladda upp :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Har försökt men det går inte :( Har en blogg som jag har lagt in bilder på Charlie. Det är det enda sättet att få se foto på honom. Eller det kanske går i PM. http://nouw.com/Gapinska Btw Tack för hjälpen o tipsen!
Putt :)
Är han normalpälsad?🙂
Japp! :)