Favoritseltillverkare?
Har ni någon favoritseltillverkare? Min favorit är Speed Rabbit, mycket att välja på, snabb leverans, billigt och väldigt trevlig service. Sen så är selarna fantastiska.
Med vänlig hälsning Emilia 
Innehavare av Norths Hoppkaniner

Jag beställde från gullvikens men det är också det enda jag har beställt från. Men jag tycker att leveransen var snabb (2 dagar typ) och frakten på 15kr var inte så farlig heller! Samt mycket att välja på och rätt billigt.
Zingo ;D
Gullvikens! Kort leverans, bra utbud, välsydda selar och trevligt bemötande :) Gillar formidax också för selarna är fina och välsydda. Något längre leveranstid om jag inte missminner mig :) Inte provat fler av de som är aktiva
Gullvikens! Enda av dem jag provat som jag fastnat för som fortfarande tillverkar.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag gillar också Gullvikens, dock så kan jag inte hålla med om snabb frakt. Beställt från dem 3 gånger, varje gång har det tagit 3 -4 veckor innan selarna kommit. Men selarna är så fina.
Med vänlig hälsning Emilia 
Innehavare av Norths Hoppkaniner

Speed rabbit, av precis samma alternativ som du. Gullvikens usch, dyrt, dålig och otrevlig service och superlång frakt.
Sajtvärd för StarStable och Dvärgkaniner Ifokus
MVH, Esmeralda 
Har bara testat Gullvikens selar, mycket bra kommunikation och snabb leverans (mindre än en vecka efter första mailet skickades). Selarna håller bra kvalitet och är skitsnygga! (en högst subjektiv åsikt såklart)
Leveranstid kanske beror på i vilken säsong selarna beställs? Eftersom selarna görs på beställning är det klart att det tar längre tid om många beställer samtidigt.
Kaninerna Benjie och Luna
Tumblr - ☆ - Instagram
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Jag syr mina egna selar, men sen håller jag ju inte på med Kaninhoppning eller så. Sytt lite selar till kompisar också.
Anderheds, snabb leverans och fina selar till bra priser :)