Kelkaniner?
Brukar era kaniner gilla att bli klappade? Isåfall på golvet eller i famnen?

Överallt. Hur mycket som helst. När som helst. Hur som helst. Var som helst. Engla ÄLSKAR att bli klappad :)
Ungarna har sina keldagar, andra dagar är det bara bus som gäller.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Mina kaniner älskar att jag gosar och klappar dem…det verkar ialla fall så…. både på mark och i famn:D

Mina älskar att bli klappde. Överallt^^,
helst vill Channie sitta på marken när man klappar henne, men då njuter hon. i fmanen är inte lika poppis.. Cassie vill helst oxå vara på marken. Totte älskar att ligga på rygg i famnen å bli klappad. han somnar ibland då… :P

Ojojoj. Mina kaniner är kelgrisar båda två! Bella somnar när man rör tummen i cirkelrörelser på hennes panna och Myran kan ligga på rygg och bli kliad på magen i evigheter!

Tindra är kelig med när ja har henne i famnen så biter hon min jacka ! Hon rivs oxå.. =/
Isaac är inte direkt någon kelgris utan han vill SPRINGA hela tiden, mitt bus<3
Flickorna somnar i knät bara man tar upp dom, älskar att mysa<3
- Mvh Emma
Alpha blir ibland sur när man klappar henne x) Men ibland är hon huuuuur gosig som helst! Skuttar fram och puffar på mig tills jag klappar henne i pannan :) <3 För det älskar hon ^^
Niike är mattes lilla bus och gos<3 Antingen eller;)
Fia ääääääälskar att bli klappad. Hon sätter sig ner och gosar ihop sig och sitter där o myser och myser i evigheter … ! :) <33
Alfred älskar att mysa och gosa. Helst i famnen då. Somnar ofta å sådär.
Saga gillar det sådär.. ett tag gillade hon det inte alls, men nu kan hon självmant hoppa upp å vill bli kliad å mysa, förutom då hon är brunstig :P
Theo är min lilla mysgris som somnar hela tiden då jag tar upp honom, men springer runt runt runt annars på golvet ^^

Noah är keeeeeliiiis <333
Sputtnick & Plexus ÄLSKAR det! Både i famnen & på golvet.
Mina kräver att man kelar, annars står dom och rycker i dörren tills man kommer =P
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Mina kaniner älskar att bli klappade speciellt mina små (: Vissa tycker bättre om att vara på marken än i famnen när dem blir klappade och vissa tvärtom och vissa vill bli klappade överallt, det är olika med mina kaniner :D

Min kanin gillar oxå att bli klappad :D Han gillar att man stryker ett finger från nosen över huvudet och sen fortsätter längs ryggen :D Men favoriten är att bli kliad bakom öronen :)
Fast han gillar inte så mycket att man har honom i famnen :S