Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1100 ggr
emiliasundstrom
0

Tävlingsnamn Hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina Hona söker Tävlingsnamn, hon kallas för kakan till vardags men inget som namnet behöver ha i sig. Hon är snabb och ganska effektiv av sig.

Blomma Med vänlig hälsning Emilia Blomma

Innehavare av Norths Hoppkaniner 

Regnbåge

BaltizSimbaLukas
0

Kanske: 

The Calm After The Storm

The Wind Vines

Born In A Thunderstorm

Eller nåt? ^^

"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag

Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

häni
0

Cookie joy?

Adirfen
0

Le petit lapin

Irmelinis
0

White Beauty 
Quick Fix 
Instant Win 
For The Win 
The Girl on Fire

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

BaltizSimbaLukas
0

Cookie Jam                                                                                                                                                               Beauty Biscuit                                                                                                                                                         Sweet Pastry                                                                                                                                                             Delicate Choice                                                                                                                                                       The Winner Takes It All                                                                                                                                     Mighty Muffin                                                                                                                                                         Share Our Joy

Ha det gött, igelkött!

Irmelinis
0

Mighty Muffin hade jag valt 😂

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[Älskamig]
0

Queen Fairytale 

Princess of dreams

Royal blue 

Sunniva of Snow

Lucy von Marengo

crystalguurl
0

Knight Rider

Knock on the door

BaltizSimbaLukas
0

Keep Calm (and något?)                                                                                                                                     Polka Dot                                                                                                                                                                   Dots 'N' Spots                                                                                                                                                         Queen Cookie/Cake                                                                                                                                            Blueberry Jam                                                                                                                                                         Let It Go                                                                                                                                                                       Snow Flake                                                                                                                                                                 Jewel Mania                                                                                                                                                             Beauty Willow                                                                                                                                                         White Noir                                                                                                                                                                 Sweet Panda                                                                                                                                                             Frozen Love (inte filmen)

Oj vad många det blev… ^^

Ha det gött, igelkött!

Adirfen
0

Piece of cake

BaltizSimbaLukas
1

Bara lite nyfiken… Har du bestämt dig TS?

Ha det gött, igelkött!

emiliasundstrom
0

Vet inte riktigt än ;)

Regnbåge

BaltizSimbaLukas
0

Ok, Meddela gärna när du väl har bestämt👍

Ha det gött, igelkött!

emiliasundstrom
0

Ja, absolut. Finns så många fina namn att välja på.

Regnbåge

Marsvinsmamman
0

Jag tycker det som #10 föreslog Piece of Cake var riktigt bra med tanke på att hon kallas Kakan till vardags. För att spinna vidare på kak-temat är annars ett annat förslag  Follow the Recipe.

BaltizSimbaLukas
0

Bake A Cake?

Ha det gött, igelkött!