Smeknamn.
Vad har din kanin för smeknamn?
Finns kanske några gamla, långa sådana här trådar men gör en ny, fräsch istället.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Haha det är mååånga olika det ;)
Men mest: Disa,Disan,Snuttan,Gumman,Snuttisen osv. x') <3
Lilla My - Myran
Nonstops Ice Flue - Guldus
:)
Anki heter oftast Anki eller gumman.
Althalus är oftast monstret.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Engla: Englus, bejbi, korven, bluppen, bluppéen, mysigafjunis, fjuna, mysigfjune, Engsan, engs, skrutt, skruttigfjunos, fis'N, mysan, skruttan, charmigknuttis, älsklingensmys, lilla fiskorven, världens bästa mysigfjuna, hoppetiskutt-tjej, lilla hoppa skutta flyga-mys, honey.
Hugo: Hugge, hug me, miniHug, kramgo, kramigfjun, lilla sötnötigkorven, honungsfillifjonk, honeyfjun, honungsmelon, fiskorv, lilleman.
Isak: Världens bästigaste Isakponke, Isakponke, min lilla gråsparvigfjun, fjunets man, gudarnas Fjun, lille skruttigfjune, fjun dé la fjunus, IIIIIII Sakig, sackeman, ponkefjun.
Tyra: Tyraminmyra, minimyran, myyyyyr, myran, Tyramyran, Tyrsan, tyro, tyrre, tyrafjunig, mysskruttan, lilla korvig, tyranfjun, tyran hoppetiskutt, lilla bustyr, Tyrabus.
Tindra: Myran, lilla minimys, fluff, kopian, wannabee mamaaaa, sötignöt, bluppen, hoppetiskutt Tindramys, fjunan, lilla sötomys, isimagenkanin, liten men sötig, fluffí, flüff, flaaaaafi.
Freja: Frejsan, Frajsen, Frejs, frejso, frejo, freji, frejimyskorv, lilla svart, fröken rosa (huh?), fröken freja, freja min lilla skrütt, freja hoppetiskuttmys.
Liam: Lianmannen, Tarzan, mysigt men litet fjun, olé (huh?), skruttig fjuno, lilla minimys, minin, Liamiam, liamiam ponkemys, ponken, lilla bubben.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mina kaniner har flera hundra smeknamn var. Hittar på nya varje dag dessutom, så det blir ett par stycken. Kommer inte ihåg alla just nu, och orkar verkligen inte skriva dem. Men de har maaaaassor av smeknamn :)
Sätter ofta ihop massor till ett kort. Typ "lillamys fiskorv hoppetiskutt tjorven minimys dé la korvis fröken flüff ENGS!!!". XD
www.frihetenskaniner.se

Oj så långt (A)
www.frihetenskaniner.se

Lille skutt - Gubben (u:et uttalas å)
Ronja - Gumman
Make My Day - Mira, lillan, gumms,
finns massooor på lager, men detta är de som används mest. :)
Många! Mycket som slutar på -is, dvs tjockis, snuttis, pluttis osv osv osv :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tjockis, skruttan osv säger jag till alla mina djur. Några specifika sådär som jag bara säger till Berit - Betty, Bettis, Spättan, Bettyboop, Boop, Tanten. O så till Hugo - Huggisen, Hugge, Huggybear, Hugi, Bajsboll.
Fillippa; Pippsan, Pippi, Pippilius, pluttan, tjejen, beebis, skruttis, toker, bus frö, mammas gooos
Jag hittar på nya VARJE dag xD Har nog över 1000smeknamn :P

Många ^^
Men varje dag; Hamp, Pampus, buspojke, mammaspojke/bäbis, Pampus Dampus (haha elakt jag vet), sockerpöjk, snhöggish.

Alldeles för många
Leo brukar ibland kallas för Leoponken, Gubben (vi menar inte att han då är en "gammal gubbe"), gosegris.. Ibland sötnos :P

**Tindra :
**Tinda kallar oftast för : Gumman , Snuttan , Tindris eller Tuttifuttan! ;P

Alfons: Alfonso, Fonso, Alle, Allepojk.
Lyktans Asta: Pasta, Pasta-Barnet, Astis.
Alice: Palice, Palicen.
Algot: Palgot, Palgottski, Alle, Algottski.
M.m.m.
Sedan kallas alla mina djur för:
Älskling, pussen, pokken/sejjen, sötbarn m.m.
<33333

#11 Säg några? *valpögon*

Oftast Niiiissss, gubben och söto<3
Men också bebis, bebben och gulloo

dom har ganska många smeknamn:P
Sputtnick: Sputteeee
Plexus: Han har typ inget smeknamn, men typ bubbeeeeen :]

Typ,; Tjockis,Bebbi,snyggve,gumms, Fuling, ( de kommer sällan :P )
Massor .

Zesam, Gubben, Sötnosen och Busungen
Molly: Mollybäb, bejbisen, gumman, Molly Mus, Mollyplutt, barnet m.m.m.
Mimmi: Mimmilimmi, Mimmisöt, bejbin, bäbisen, barnet m.m. ;)<33