Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1022 ggr
gickan87
0

Onödigt svammel

Vet inte vad jag ska göra med min Tiger. I November 2015 förlorade han sin fru och blev efter det närmast apatisk. Hittade ett jättebra hem åt honom men tyvärr fungerade inte han med honan i det hemmet så han har idag kommit hem till mig igen. Jag själv har beslutat mig för att inte ha mer kaniner, tiden räcker inte till längre pga jobb osv. Så frågan är vad jag ska göra med Tiger? En 6 årig kastrerad kaninhane är inte det lättaste att hitta hem åt har jag märkt, då många ryggar tillbaka pga hans ålder. Samtidigt känns det inte snällt mot honom att behöva flytta runt om nästa hem inte heller passar. Vill inte låta honom bo ensam i källaren med enbart tid för sällskap/kel nån-några timmar per kväll, det känns inte rätt :(

MVH Erika :)

Irmelinis
0

Fast att han är kastrerad är ju väldigt positivt för många, såg en annons senast idag (på facebook) att någon sökte en kastrerad hane. Sätt ut annonser själv på alla sidor du kan hitta, så får du säkert napp  :)

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Linda1977
0

Många vill ha kompis till sina kaniner, så en 6-årig redan kastrerad hane tror jag inte du kommer få några problem att sälja! Lycka till😀