(S) Kaninungar
Efter jag förlorade kontakten med en köpare så söker nu två kaninungar bra hem. Dom är leveransklara den 1 januari, alltså imorgon. Då är dom 8 veckor. Det var en kull på 6 ungar var alla överlevde. Det var tre bruna/vita och tre vit/bruna. 3 honor och 3 hanar. Nu är det bara två vit/bruna som söker hem "Tvillingarna" dom är likadana i utseende förutom någon fläck på rumpan och storlek. Vita fluffbollar med brun "Eyeliner". Ena är en hona vid namn Blizz och en hane som kallas Bubbis. Blizz är väldigt lugn, sitter helt stilla i famnen och myser gladeligen. Hon skuttar glatt runt, men är väldigt lugn även då. Superlätt att klippa klor på. :) Bubbis är raka motsatsen, en kopia av sin pappa. En liten hypernisse som vill hoppa och leka mesta delen av tiden. Han är ett litet matvrak och har enormt med personlighet. Mer info finns i en Annan tråd, om ni söker på "B-Kullen" Jag har inte bråttom att hitta hem åt dom, dom får gladeligen stanna. Så jag kommer vara noga med vart dom hamnar.
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Bubbis, den i över är Blizz
Vart finns de? Asså vilken stad? :)
Stockholm! :)
Kan tas till Örebro snart och Göteborg.
Blizz ser precis ut som min avlidne kanin, börjar nästan gråta när jag ser henne, hoppas du hittar hem till dem, de är så söta! :)
Med vänlig hälsning Emilia 
Innehavare av Norths Hoppkaniner

Åh! Förstår! Tack! :)
Åhh, jag bor i Örebro
Ska dit den 16 :)