Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 316 ggr
Frajda
0

Ingen mer!

hej jag har en kanin som jag fick när jag gick i 3an skulle börja 4 an…då hade jag också 2 råtttor..men nu är dom döda:(men nu får jag inga fler djur och jag är djur galen hur ska man göra för att få sina föräldrar att säga : Ja!  Hemlis

Dior_94
0

Vet inte riktigt..det är en här på KIF som skickade ett brev till sina föräldrar och då gick dom med på det så det kanske funkar, testa :)

huldisen
0

Visa att du bryr dej om djuren och ta hand om dom väl.

Elino
0

precis som #2 sa.

Lizzan
0

Säger som #2 :)

Mimmiih
0

jag håller också med #2  ,P

Taci
0

#2,3,4,5 .. det är väl svårt att visa att man bryr sig om djuren, om man inte har några ?! Hon skrev ju att djuren hade gått bort.

KvirrZ
0

#6 hon skriver ju att hon har kanin och att hon hade råttor men att råttorna har dött. och hon vill ha fler djur.

- Mvh Emma

Taci
0

Ok, då missuppfattade jag.

KvirrZ
0

#8 Så blir det ibland ^^

- Mvh Emma

Pias
0

Om jag var du skulle jag försöka glädjas åt det djur du faktiskt har (om jag förstått det rätt), din fina kanin! Det är ju tusen gånger bättre att ha ett djur än inget alls, eller hur?

Är du förresten alldeles säker på att du kommer att ha tid med fler djur än din kanin? Det kanske kommer att bli mer att göra i skolan de närmaste åren och så?

flisan93
0

Det är svårt att visa att man bryr sig om djuren om man redan gör det;P Jag tycker att du ska vänta och se, en dag kanske du får ett till husdjur;P Men annars kan du ju skriva en lapp eller något sådant:) de kanske blir smickrade av din charm:)

sputtnick_plexus
0

håller med 2.