Försvinner inlägg?
Är det bara min dator som är konstig eller försvinner det inlägg här? Ibland när jag söker på en tråd som jag VET har finns, så finns den helt enkelt inte.
Är det så för er också?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Det är inte så för mig.
Samma här! Jätte irriterande :/

Det har hänt så för mig med men jag vet inte om jag har sökt på fel då. :/

Hmm. Kunde inte läsa i de "dolda grupperna" (syns bara för Medarbetare & sajtvärd) för några dagar sedan. Har problem med datorn ^^
www.frihetenskaniner.se

Tre stycken som skickade samtidigt! ;O :)
Vet inte om det är så just nu för mig, men då o då försvinner inlägg för mig. Så sjukt irriterande!

Jo, så är det för mig med, twinnies skolfoto-tråd har t.ex. försvunnit…

#5: Haha :)
Tror inte att jag har sökt fel, har hänt flera gånger.
www.frihetenskaniner.se
Det har hänt. :)

#7: Den togs bort av medarbetarna eftersom att bilder utan tillåtelse från fotografen tas bort.
www.frihetenskaniner.se
Samma här.. Super tråkigt :/
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

aa, det händer mig ibland ;/
Det är så för mig också :/

#10 Då tycker jag att det är tråkigt att man tar bort en hel tråd. Varför inte bara ta bort de meddelanden som bilderna ligger i? Tycker det är synd att ni "tar er friheten" att ta bort trådar som man faktist skrivit saker i som man kanske vill diskutera ^^
#14: Håller med dig!
Hälsningar Vemsan
#14 håller med!
Det är nån enstaka tråd som har försvunnit för mig med :/
Det går inte heller att söka på trådar som jag vet precis vad dom heter!

#14 Jag var inte riktigt med när det hela började osv. Men man får inte lägga ut skolfotona utan fotografens tillåtelse :)

Ciss: Tog du bort tråden där du hade skrivit att kaniner ska ha blöta nosar och att dina kaniner alltid har det? Du hade skrivit att det var ett friskhetstecken. För jag hade i.a.f ställt en fråga till dig i den tråden.. Om dina kaniner alltid hade blöta / fuktiga nosar? För då är dom ju sjuka / förkylda / snoriga hela tiden..
Ibland kan det vara buggar som gör att inlägg försvinner, vi tar alltså inte bort inlägg när vi känner för det. Det måste finnas goda skäl till att vi ska radera eller låsa en tråd.
Angående skolfototråden så var det många foton utan tillstånd som laddades upp, därför raderades hela tråden. Det är förbjudet att lägga upp bilder här på kanin.iFokus utan tillåtelse från fotografen.
Hade vi bara raderat inläggen med foton i hade det blivit konstigt i diskutionerna och då var det bästa att ta bort hela tråden. Vill ni fortsätta prata om era foton så får ni självklart starta en ny tråd, men inga foton ska laddas upp om ni inte har fotografens tillstånd.

#19: Självklart tog jag inte bort den tråden! Jag går ju inte omkring & bara raderar trådar. Mina kaniners nosar är ju inte droppnade våta, utan bara lite lätt fuktiga. Liiiiite fuktiga alltså :)
www.frihetenskaniner.se
nepp inte för mig.

yepp, nästan hhela tiden :S

Ciss, okej :) Då uppfattade jag det fel. Jag menade inget illa :)

^^
www.frihetenskaniner.se