Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 566 ggr
Jennie104
0

OT-Orkar inte mer, igen

Igår rev min låtsas pappa mamma och mamma sa att vi skulle åka iväg nånstans då sa han: Ta med det dära jävla Kaninen också.. sen gick han så vi behövde inte åka .. Han brukar lugna sej på en natt men idag är han förbannad och säger att vi ska sälja huset :( igår kallade han mej även: jävla dret unge.. nu pratar han också om att ta med Tiger när vi flyttar. JAG KOMMER INTE KLARA MEJ UTAN TIGER :(.. En gång sa han att vi skulle skjuta Tiger.. då gick jag fram och slog honom och grät

Nu orkar jag faktiskt inte mer :( HJÄLP x<

Hemski
0

Usch, stackars dig

Jennie104
0

Nu ska dom ringa och sälja huset :(

paaulina
0

men hallå! du måste prata med din mamma om det här. eller din riktiga pappa. eller har du några syskon?
min mamma hade en pojkvän för några år sedan som va dum mot min f.d kanin Buster och jag blev skitarg på honom. Han rörde ju aldrig Buster, men han skrek åt honom oh så :S. IDIOT!
men jag tkr iaf att du inte ska behöva stå ut med att en människa som inte ens är din pappa ska få bestämma vad du ska göra med DIN kanin. jag förstår att de är jobbigt men stå upp för dig själv!

lycka till!

myriis
0

Tyycker du bnorde kontakta BRIS eller typ BUP (vet inte hur gammal du är ?)
Det är olagligt för din låssaspappa att riva din mamma, och det är absolut inte okej. Sen att han hotar dig ang. dina djur är inte heller okej.

Han verkar ha lite problem med att kontrollera sig.. Du kan inte prata med din mamma om det?

Elino
0

stackars dig! :(

Elino
0

du måste kontakta någon!

Melle_bus
0

Så ska du inte behöva ha det. Ibland behöver även de vuxna hjälp utifrån. Tycker du ska prata med din lärare så hon kan hjälpa dig att ta kontakt med kurtorn på skolan. Det är nog det bästa att du får prata med någon utomstående. Skickar massor med tröstkramar och hoppas att det snart blir bättre.

Jennie104
0

4# jag är 11 år :(

sputtnick_plexus
0

ursch, :( Stackars dig!

Sotis
0

Tycker verkligen jätte synd om dig:(

sputtnick_plexus
0

har du ingen vuxen du kan prata med?

Flippa
0

Stackars dig :/ Prata med kuraton på skolan ?

[Zoie]
0

Stackars dig :'( !! Prata med din mamma eller pappa ?

Lizzan
0

Usch, stackars dig. Prata med skolkurator?

Sosso
0

Stackare. :( Hur reagerar din mamma på att ni ska (?) sälja huset och ta med kaninen å såna saker?? Tycker också att du borde ta ett snack med kuratorn på skolan. Så här får det bara inte fortsätta..

Tina-A
0

Kontakta någon vuxen. En släkting, en lärare, skolsköterskan, skolkuratorn, ring till bris eller bup och berätta för någon hur det ligger till!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

sputtnick_plexus
0

säger som 16 det är bäst att prata med någon vuxen.

flisan93
0

Du MÅSTE berätta det här för någon annan som kan hjälpa din mamma och dig med det här! Det här är inte acceptabelt, det här kan man igentligen kalla misshandel och är helt olagligt:S Kontakta någon snarast, det här får inte fortsätta i min mening:( Tycker jättesynd om dig:'( Hoppas att det ordnar sig:( Och du måste veta att det finns många runt omkring dig som bryr sig, tänk på det. Kram<3

Ellen95
0

Stackars dig!! Du måste prata med nån som du verkligen litar på!

aliciia
0

Stackars dig !!