OT:so prov
Jag ska ha so prov på måndag kan typ inget och vi har hållt på med detta i ca 2 veckor alltså 4 lektioner….provet är om den tidig moderna tiden och jag tänkte att ni kunnde säga allt ni kan om den här det hade varit jätte gulligt!! kramizar
och andra som vill ha hjälp med nått kan ju också skriva här:P
Jaha , Jag hade Finland prov idag ..

Har tyvärr inget som jag kan hjälpa dig med.
Hade matteprov för några dagar sedan, fick tillbaka det idag. Trodde att det hade gått superbra. Maxpoäng var 25, gränsen för IG var 8. Fick 11. Kändes jobbigt .. ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

varör vad det jobbigt att få alla rätt??

Jag fick inte det. Det var 25 som var maxpoäng & jag fick 11 ^^
www.frihetenskaniner.se
#4 du skrev att max var 11 xD
- Mvh Emma

Skrev visst fel (A)
www.frihetenskaniner.se

jaha okej då förstår jagh

Haha ^^
www.frihetenskaniner.se

Men jag hade matte prov idag också och Johan (Matteläraren) blev rörd över har fint jag skrivt:P Mvg i höggsta kvalité :D
Så skönt alltså men matte är ju roligt;)
kan inget om det där.
Hade anatomi-prov idag. Tror det gick ganska bra :)

*putt

Åh herregud martina, fick du MVG i matte ?!!
jag hade Finland prov idag :D

Hade svenska och matte prov förra veckan.. På svenskan fick jag MVG+ och på Matten MVG++ *STÅLT*

#14 vi kan inte få mvg + och ++ hur går det till??

Idag har jag engelsk prov och jag kan nästan inget. Men förra veckan Matte prov och jag hade NO prov för 2-3 veckor sen. På matte provet fick jag MVG och NO provet har vi inte fått tillbaka(seg lärare).

Har inget jag kan hjälpa dig med men jag antar att det redan är försent ;P

#15 om det skriver ett + efter tycker de att det är att man har skrivit och förklarat bra och ++ är om lärarna tycker allt är parfekt..! Men asså igentligen är det bara ett MVG men lärarna vill vara snälla så de sätter ut + och ++ också =)<3

18# Ja så gör det på g och vg men det gör de inte på mvg eftersom att då har man´gjort det perfekt:D
#18, tycker det verkar lite konstigt, men ok.. ;D
Jag brukar googla efter fakta om jag är osäker och inte har fått tillräckligt med info, funkat för mej för det mesta.

Fick MVG på mitt senaste matteprov :) najsigt ^^

usch, hade oförberätt so-prov idag. :/
vet inte hur det gick
ASSÅ SHIAT! Ja fattar inte hur man kan få ett MVG på ett matteprov?? Jag har fått som max G+! :D