Dåligt samvete :(
Jag har dåligt samvete nu :( Men jag blev ju livrädd!
Jag hadde sätt ner Jappo på altán golvet och Tiger min katt låg i stolen Tiger kollade hela tiden på Jappo där han låg plötsligt såg det ut som han skulle rusa fram och äta upp Jappo och då skulle han hoppa ner från stolen då tryckte jag honom mot stolen eftersom jag trodde han skulle Attackera Jappo
Nu har jag dåligt samvete :(

Varför gjorde jag så :(

jag förstår inte vad som är så hemskt? du gjorde inte katten illa som jag förstog det? ha inte kaninen i närheten av katten nästa gång är mitt tips? iaf.

Känner mej bara dum mot Tiger :(
Jag förstår inte heller egentligen inte vad som är så hemskt :S Du plåga väl han inte ?
Det är nog lungt..:) Han gjorde sig nog inte illa, se till så du inte har kaninen så nära katten nästa gång. Det kan ju hända något om du har det, håll koll på han hela tiden
Jag förstår att du känner dej "dum" Har hänt liknade för mej…

Du skadade ju inte katten så.. eller?'
men du har ju tidigare sagt att din katt är rädd för din kaniner..
eller, var det du som sa så? :S

7# han är livrädd! xp det var INTE jag som la honom där , tänkte att det skulle gå bra eftersom han låg på en stol och Jappo sprang på golvet , Ni tycker säkert jag är en djurplågare :(
Förstår inte vad som är så hemskt.
Inte jag heller ..
Fattar inte :S

Du kunde ju ha flyttat katten. Sånt händer! ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
tror också att det är lungt. Sånt som händer. ^^
NEJ du är absolut ingen djurplågare eftersom att katten inte plågades. Nästa gång kan du ju flytta katten istället och inte ha dom i närheten av varandra. Man lär sig av sina misstag, ha inte dåligt samvete. :)
Eller dåligt samvete.. Jag vet inte, men hacka absolut inte på dig själv. Det var det jag ville ha sagt.