Shadow till salu
Jag bestämde mig för att sälja Shadow ist för Toulouse.
Shadow är en en underbar Dvärgvädur och han är av färgen Blå med "stickelhår" (?) Dock ingen godskänd färg.. men därimot ser jag en hopptalang i honom! Så jag hade veljat att han skulle komma till ett bra hem där han får möjligtheten att träna och tävla då jag tror att han blir en rosettplockare. Jag är väldigt noga med hemmet han kommer till.
Film finns när han hoppar för första gången på rikigt hinder (han har bara fått testa ett riktigt hinder en gång men jag har sett vid andra tillfällen hans kapacitet) och har även såklart fler bilder.
Shadow säljes med:
Övergångsfoder och härstamningsbevis
Vid intresse: Bea_f920828@hotmail.com
Jag bor i Skåne -> Lund.

Shadow

Gu va söt! Bor också i Skåne men har tyvärr redan 4 kaniner! Han var super söt!!

#7 Okej! Va synd (:

han är så söt!!!!

har du hittat ett hem till honom?? :P
PUTT (:

Ålder?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

putt ;)

#10 nej.. tyvärr inte.. han kostar 50 kr nu och är beredd att ge bort honom till någon bra person (som vill hoppa )
#12 Shad är 10 veckor nu, blir bara svårare och svårare att hitta hem.

Han är så himmla söt! <3

#15 han är otroligt go! men jag vet inte vad jag gör om han inte får nytt hem snart..

får inte för mamma : (

#17 okej..? :S

Har tyvärr inte platts till fler kaniner annars hade jag inte tvekat en stund. Har redan 4:ra. :(

#19 Va trist! Hoppas jag hittar någon annan som dig, som vill ha honom..

putt :)

Hej
Jag letar just efter en sådan här kanin till min dotter men vi bor i karlskrona kan vi lösa transporten så får han komma till oss Har du någon ide kan du väl höra av dig Maria

va bra att han får ett nytt hem! Grattis..han är jätte söt!

#23 Verkar inte att dem ska ha honom, problem med transporten tror jag.

va tråkigt..du kan ju alltid visa upp honom den 11/11 om det inte är någon som köpt honom till dess.. lycka till <3

#25 Hur då visa upp? (: Man kanske kan skriva på värsta skylten "till salu" elr ngt XD haha men jag tror knappast att någon vill köpa han som kmr.

jag kanske vill xD. Ja t.ex skriva en skyllt..

Jätte fin kanin. Men jag ska åka och hämta en av ciss kaninungar om nån vecka så det går inte..
Men hoppas att du hittar ett bra hem åt honom :)

#27 vrf inte.. (: vi kan ha kaninauktion o försäljning ;D xD

haha

Shadow kommer komma till ett nytt hem imorgon (:
va bra :) vem flyttar han in hos? :)

#32 jag har inte träffat henne, men hon sa att dem inte behövde titta utan tar honom på en gång . :)

Grattis

jag e ba glad att han får ett hem

men hoppas dem e bra.. :S

mm

Nu har Shadow flyttat och kommit till ett underbart hem! :D
#39 vad skönt! :)
- Mvh Emma

Hääärligt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#40 #41 Ja! :D Hon var typ 16 o det verkar som hon tänker börja hoppa oså (:
va kul :)