Skaffa kanin?
Hade du någon i familjen som klagade när ni frågade om att köpa kanin?
Skriv och berätta gärna. :)

Min mamma klagade lite, typ som "du kommer inte ta hand och den" eller typ "en kanin behöver mycket skötsel och uppmärksamhet, du kommer inte ha tid".
Pappa gör typ allt för mig, han klagade inte. ^^, utan det var mer som "är du säker på att du vill ha en" och "kommer du ta hand om den" osv. :P
Mina syskon ville också ha kanin. :)

hahah, ojj. samma minut, vad snabbt jag skriver. ;D

Mamma klagade väl antagligen,,,,fast de var iofs 12 år sen så jag minns inte. Hon klagar ju iaf nu så :b Hon blev väl inte direkt överlycklig isommras när hon såg att jag köpt en till ^^
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Nja, eller när jag köpte Molly klagade ingen.. Hade 2 marsvin då med, men de sålde jag efter ett tag och hamstern jag hade dog. (:() Både mamma o jag tyckte Molly skulle ha en kompis och jag ville ha en till kanin. Då köpte vi Mollys 1 månad yngre syster, och då vart det lite gnäll från pappan min. ;)<3
Inte första då var det dom som köpte ^^
Sen fick det bli mer och mer tjet för varje kanin (a)
- Mvh Emma

Ähumn.. Jag köpte ju min första kanin utan min sambos vetskap (vid tillfället var vi särbos) så va ju hyggligt sur då.. ^^
Men sen ville jag köpa en kompis till henne, och de gick han med på..
Men han är ju fortfarande inte spec. förtjust i dom..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Nepp. Mina föräldrar älskar djur och anser att jag är ansvarsfull nog att ta hand om alla djur jag skaffar mig ^^
Fast pappa tyckte inte att jag skulle skaffa Noah, eftersom jag blev så ledsen när Lovis dog (han hatar när jag är ledsen/mår dåligt), så han sa "Du är väl beredd på att han kan dö, så du inte grinar i flera veckor?" :P Trevligt att höra sånt när man precis skaffat en ny liten kaninunge xD

#7 - haha, ja. det är ju sånt man vill höra när man köper djur. ;)
hahaa. x)

Ja gud ja:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
nä, min bror hade kaniner när jag var liten sen när han trötna tog min syrra hand om dom men hon orkade inte med alla så sen fick jag en. När hon dog köpte jag sessan, det var inget gnäll alls. Mamma bryr sig inte så mycke bara jag tar hand om dom ordentligt och att hon slipper vara inblandad XD
jag fick tjata ganska mycket innan jag fick min allra första kanin.. Men min andra kanin var det inge problem med. fick tjata mycket för att få min 3:e. min 4:e fick jag inte tjata så mycket om osv. det var olika för olika kanin :P

Pappa protesterade högljutt & mamma bah "nääääe, inga fler djur i bur". Fast tja, efter några månaders tjat så ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#10 - hihhi, sån är min mamma med, bara hon slipper bli inblandad. x)

Nej, ingen har klagat. Dock har dom klagat när jag sagt att jag vill ha en katt, men nu har dom äntligen gått med på det. :D

aah, både mamma och pappa, men pappa klagade mäst. Han Bah: Men är ni säkra på att köpa en, det är ju dyrt, mycket jobb.. Blabla :P

jaaa, mamma sa de galma vanliga: "men nej, du kommer glömma bort den. du kommer inta ha tid."
men jag har bevisat att hon hade fel ;).. kan ju ta ett expemel..
i fredags när jag vaknade upp efter min knäoperation så va min första tanke "OOOH, JAG VILL HEM TILL FILIPPA!" hahah ;)