Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 822 ggr
Misscat
0

Försäkring

Har ni era kaniner försäkrade o i så fall i vilket försäkringsbolag?

Fridaaaa
0

Nix ingen f;rs'kring. L'gger undan pengar.
Finns bara tv[ sveland och agria. Sveland gillar jag mer an agria

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Katniss
0

Nej, min kanin är inte försäkrad. Jag tänker försäkra honom någon gång vid jul, men vet inte vilket försäkringsbolag som är bäst..

R.I.P. Anton 💔

Fridaaaa
0

#2 Jag hade bara kr[ngel med agria n'r jag skulle f;rs'kra katten s[ struntade i dem.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Trebit
0

Jag har båda mina försäkrade via Agria, den gången jag har haft kontakt med dem var de mycket hjälpsamma. Lätt att registrera online och när jag skrivit fel i blanketten fixade det sig snabbt med ett samtal. Mycket vänlig telefonkontakt samt snabb kontakt via email.
Jag lägger också undan pengar varje månad, men mest som en generell pott att ha att ta av ifall någonting händer, kaninrelaterat eller annat.

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

[thildaaaa]
0

Min kille är inte försäkrad, jag har pengar undansparade dock så om nått händer å ja bestämmer mig för att tex en operation är nödvändig så kommer jag betala Som jag förstått det dock så är det oftast inte så mkt man kan göra… Visst man kan alltid försöka men sen så är inte chanserna så stora i alla fall… Å då känns det bättre att låta kaninen somna in och slippa en lång sjukperiod…

Ljungåsen
0

Mina är försäkrade hos Sveland. Har hittills inte behövt utnyttja försäkringen och hoppas på att jag slipper det i framtiden också. Däremot har jag haft en del med Sveland att göra när det gäller mina marsvin, och de har då varit bra att ha att göra med.

CamillaS
0

Zingo är försäkrad i Agria. Sparar även pengar till självrisken och den rörliga procent delen. Än så länge har jag inte behövt använda mig av försäkringen däremot har jag fått använda katternas försäkring nyligen som också är försäkrade i agria. Har man inte så mycket pengar att lägga ut på en gång så tycker jag en försäkring är väldigt bra. Gick smidigt och bra med Agria för katterna iaf och hoppas det ska gå lika bra med kainen om det blir någon gång att jag måste använda mig av försäkringen.