Så himla gulligt
På väg till skolan kikar jag bort mot kaninens bur och ser en liten vildkanin, jag har sett flera ggr hur små kaniner snabbt sorungit iväg när ja gått ut till buren så ja blev nyfiken å spana lite, då skutta den fram till framsidan av buren å börja tugga på lite hö som ramlat ut genom gallret! Så gullugt!!
Söt :)
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
Måste bara tillägga att kaninen satt vid hans bur när jag kom hem igen!!! De kanske har blivit "vänner" känner mig så hämsk bara att ett kallt galler skiljer dem åt :/
De kanske blivit kära i varandra 😉
Var försiktig bara, vildkaniner kan smitta med sjukdomar…
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Jag instämmer med #3 Det må vara gulligt men att ha vildkaniner nära sina tamkaniner är inget som är att rekommendera.
Kaninerna Benjie och Luna
Tumblr - ☆ - Instagram
Nej men äsch att se sitter och kikar på varann borde ej skada, plus att ja inte kan hindra dem ;) han är i alla fall vaccinerad :)
I området där vi bor finns det väldigt många vildkaniner. Om det kommer en till deras bur så brukar Balthazar bli helt galen medan Simba antingen blir rädd för den eller inte bryr sig, men jag tror att de(vildkaninerna) bara är nyfikna.
#2 samma här… Känns lite sorgligt.😕 Tänk om mina blir avundsjuka för att de inte får var fria? º~º
"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag
Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !
Ha det gött, igelkött!
Jättesött verkligen! 😍Men jag instämmer och säger som de andra sagt, att det tyvärr är riskabelt för sjukdomar. Vaccinering skyddar ju inte till 100% så du vet. 😇
Vänliga hälsningar Ellen 

#5 Jättebra att han är vaccinerad! Ville inte säga det om sjukdomar för att vara negativ, jag tror absolut att du tar hand om din kanin på bästa sätt 👍 ville bara nämna det lite försiktigt. Det är ju bara du själv som vet ifall du har koll på sånt eller inte 🙂
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
#6 jaa visst känns det lite sorgligt… lite gulligt om han får lite sällskap dock, då har han något att göra ^^ #7 nee de är klart… men jag kan ju knappast sitta vid buren och jaga bort dem hela dagarna ^^ tyvärr kan han bli sjuk av allt möjligt, tänk om han äter gräs som en sjuk kanin suttit på ;) #5 jaa då förstår :) kan som sagt ändå ej "stoppa" det så tänker hålla mig till å tycka att de e gulligt istället för att oroa mig ;)