Skillnad i beteende
Hej đ
Min kanin (Kit) Ă€r vĂ€rldens snĂ€llaste och socialaste, brukar aldrig göra nĂ„got dumt (förutom gnaga pĂ„ saker men hallĂ„, det Ă€r en kanin haha) Men nu har han blivit lite konstig.. NĂ€r jag kommer in i buren (har en stor öppen inhĂ€ngnad) börjar han springa runt JĂTTEmycket, han börjar surra typ, korta surrande ljud som fortsĂ€tter hela tiden, och han börjar springa runt och runt mig som en galning, han stampade Ă€ven till en gĂ„ng nĂ€r han sprang runt mig, och han nafsade mig i ryggen. Ăr det pga könsmognad? han föddes 17 Augusti och Ă€r lejonhuvad..
Vet redan att jag ska kastrera honom om nÄn mÄnad men vill bara vara sÀker pÄ att det Àr pga just det som han börjat bete sig sÄhÀr.. förut nÀr jag kom in och satte mig lÀt han inte sÄdÀr, och ville alltid upp i famn o mysa eller busa, men nu springer han som sagt bara som en galning runt mig typ..
tacksam för svar!
LÄter som han vaktar upp dig, vilket Àr ett vanligt beteende nÀr dem blir könsmogna. Det borde försvinna efter kastrering, men Àr inget farligt, kanske bara lite irriterande
Ja ok! Tack sÄ mycket :)
TonĂ„rsbeteenden skulle jag tro. I sĂ„dana fall gĂ„r över efter ett tag ska du se. đ
VÀnliga hÀlsningar Ellen 

SĂ„dĂ€r gjorde min hona ett tag, haha đ
Michelle
"Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya"
Jaaa.. tonĂ„rskillar! Han Ă€r kÀÀÀÀr i dig, du Ă€r hans tjej nu đ đ
Uppfödning dvÀrgvÀdur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges KaninvÀlfÀrdsförening