Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1215 ggr
pernillaoscarsson
1

(S) Kastrerad hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imse har i ca en månad varit ute som hyrkanin hos en familj i hopp om att kanin skulle vara rätt djur för dem. Tyvärr var det inte så och Imse letar därför återigen nytt hem. Gärna ett för alltid hem men kan hyra ut honom igen.

Han är född i maj 2013 och är kastrerad. Han har gått tillsammans med andra kaniner och det har inte varit några problem. Han är väldigt charmig, social och mysig. Han vill alltid vara med där det händer så har man möjlighet så hade det varit kul om han kunde få gå lös inomhus. Just nu är han dock van vid att gå i utebur.

Han har hoppat lite och kan tycka det är kul, men bara ibland. När han väl hoppar så göra han det bra :)

Hans bur kan följa med om så önskas.

Han finns i Laholm i södra Halland.

BellisBell
0

Supersöt!

Fridaaaa
0

Tror du att han hade trivs ute i en bod med en dvv tös? =)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pernillaoscarsson
0

Min kusins dotter är också intresserad av honom, hon försöker just nu övertala kusinen :) Men skulle hon inte få så tror jag alldeles säkert att han skulle trivas med en söt hona :) Hör av mig när jag vet.

Fridaaaa
0

#3 OKej :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

babushka
0

Har skrivit pm, men skriver här också att jag har möjlighet att ta emot en/flera kaniner som behöver hem. Kan ha dem både utomhus och inomhus!

Klaaraa
0

Finns han kvar? Isåfall är jag superintresserad. Just nu har jag två kaninhonor och det vore kul med en killkompis till dom.  Beskriver gärna det hem jag kan erbjuda mer:)

pernillaoscarsson
0

Hej, tyvärr är han såld.