Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 539 ggr
[thildaaaa]
0

Stormvarning i stockholm!

Nu har kaninen fått flytta in i garaget för det blåser som bara den här i södra stockholm!!! Locket på buren flög upp så när pappa titta ut så va hela buren öppen!!! Usch är så himla skakis fortfarande å kan inte släppa tanken att han kunde ha hoppat ut och försvunnit :( Gå ut och säkra era burar elr flytta in kaninerna över natten… Så himla läskigt va mycket det blåser… Uuusch ska försöka skaka av mig denna hemska känsla nu… Hoppas buren överlever natten också, lite tråkigt om den går sönder… Och hoppas det inte är för vart för kaninen i garaget… Men de e bara 5+ där nere tror ja så de borde väl gå nu när de inte ens är minusgrader ute…

Max858
0

Hade han försvunnit?

Storip
0

Nu blir jag orolig för mina niner ute i blåsten…källaren eller balkongen kanske det blir för min/deras del ;)

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

[thildaaaa]
0

#1Nej kaninen satt och spana ut när pappa sprang ut och stängde buren! Sån himla tur att han klara sig!!! Blir så himla ledsen när ja tänker på vad som hade kunnat hända… Men nu är han i garaget!! #2Jaa flytta på kaninerna för säkerhets skull in i källarn!