Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 641 ggr
ciss
0

Idag?

Vad ska du göra med dina kaniner idag?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Flippa
0

Nyss släppte jag ut henne i hagen :) Vet inte riktigt ^^

ciss
0

Jag ska nog inte göra så mycket, är rätt sjuk. Har jätteont i huvudet, känns som om jag håller på att svimma ibland, är tät i näsan, förkyld & lite annat "kul". :/

Men jag börjar känna mig liiite bättre (Ipren <33) så snart ska jag ut och fota kaninerna. Det är jättefint väder ute :)

Sen kanske jag går ut och promenerar en sväng med Engla. Var ett par dagar sedan vi var ute & gick, börjar bli dags nu :)

Ska även byta i toalådorna och lite annat smått och gott.

www.frihetenskaniner.se

flisan93
0

Jag ska försöka hitta hoppinnarna till kaninhoppen och hoppa med Frallan…men om jag inte hittar dem blir det nog sele

Sotis
0

En kopmis ska komma med hennes kanin så vi ska nog vara mycket med kaninerna också ska jag köra min häst=)

Jordgubbsgodis
0

jag ska nog städa ligas och ungens bur idag

Elino
0

Hon ska nog få gå ut ett tag idag, ska se om granarna hittat sin kanin ( jag har skrivit) ( vad håller dom på med) där skriver jag om mina grannar vars kanin springer bort hella tiden. Sen ska jag göra något gott till penny på kvällen.

[Niike]
0

Jag ska ut nu, på momangen x) Och fota och mysa med ninisarna. Och så ska de få komma ut i sele. ^^

KvirrZ
0

Ska byta i burarna, gosa och gosa ännu mer, de får komma ut på golvet och springa i några timmar snart också :)

- Mvh Emma

Moonstrike
0

ska nog göra rent i buren och rasta :)

Mickis1994
0

Jag ska ba gosa.  Min syrra ska vara med henne idag. Ska kanske hoppa med henne i skogen. Vi får se. Min syrras tur att va med henne . (Det är min syrras tur 2 gåner i veckan eftersom de tär jag som hinner alltid först till buren XD )

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

SofiaGenne
0

Ska nog släppa ut några niner, och städa några burar :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

SagaoAlfred
0

Jag städade & sånt igår så det behövs inte som tur är ;)
Ska gå ut å sätta mig å gosa med Saga å Alfred nu snart iaf..
Stitch ligger å sover på mig just nu, å ska väl lägga tillbaka hon snart å sedan gosa med dom andra ungarna också..
Ifall Erika hinner ska hon hit & vi ska klippa klorna på några utav ungarna (:

Dior_94
0

Ska gosa extra mycket han kanske kan få komma ut idag han är ju innekanin.Men om det ät för kallt så får han skutta omkring inne i huset :)

felicia93
0

gosa & samtidigt plugga . även städa burarna grundligt som jag brukar göra en gång i veckan. sedan ska jag även kolla så att dom håller vikten XD

senna
0

Om det går som planerat, ska jag gå ut och gå med kaninerna, fota och gosa. :)

solen skiner här, men det är rätt så kyligt. värsta vinterkänslan.
så det kanske blir jättebra bilder? hoppas! :)

Lippo
0

Idag har jag varit och köpt en borste och lite kaningodis så ska väl pyssla om dem lite och hoppa med Lippo för det var bra längesedan jag gjorde det så :)

Blazen
0

kanske hoppa Zorro :P men han har klarat alla hinderna t.o.m på raken (jag satte ihop alla hinder så det blev 1 på det högsta) så kanske :P

KvirrZ
0

Nu har jag bytt i alla burar :)

- Mvh Emma

KajsaM
0

Ska borsta och ev. ut i sele :)

ciss
0

Har motionerat allihopa i 2 timmar nu. Gick ut med Engla i sele & så fick hon springa lös :)

Och alla ungarna fick springa lösa en & en. Har försökt lära dem att komma när man ropar. Det går bäst med Isak & Tindra.

Fotade massa också ^^

www.frihetenskaniner.se

SagaoAlfred
0

Å även jag har nu varit ute i nån timme med kaninerna, å fotat lite å sådär ^^

Sosso
0

ska ut me Putte. :)

Taci
0

Inget särskilt, dom får springa runt här på golvet sen ikväll.

KajsaM
0

Har nyss kommit in, har varit ute med Hampus på gården och borstat och fotoat med pappas :)

Sosso
0

Inget speciellt, kel å gos. :) Var ute med Lisa idag. :)

ciss
0

Har motionerat dem massa med Linn :)

Bytt i buren, gjort klart burdelen, gett mat, vatten & hö, klippt Englas klor.

www.frihetenskaniner.se

Ellen95
0

Jag ska städa burarna,motionera dom,kela och gosa<3

sputtnick_plexus
0

Städa burarna, motionera och gosa såklart :)

Skulle egentligen ta höstbilder också, men kameran är trasig :/

Tixy
0

Idag är jag hemma, ont i halsen, extrem huvudvärk och smått illamående. Och jag hatar måndagar, då går jag tillbaka i samma gamla hjulspår (varit hemma från skolan i nästan 2 år, och började för två veckor sedan igen). Men det var lättare att komma upp idag iaf. :)

Eh, har precis släppt ut råttorna i mitt rum. Sitter själv i köket med laptopen och lyssnar på musik och syr en bogsele. Ska fixa lite leksaker till råttorna senare idag, och leta annonser på kaninburar. Och gå ut med hunden igen så småningom.

flisan93
0

#29 Jag med, fast jag har bara ont i huvudet och är lite frusen. Ska försöka att vara med min kanin mycket nu när jag är hemma från skolan och ska träna till två prov som vi ar den här veckan. Jobbigt

SagaoAlfred
0

Har nyss varit ute med Saga å Alfred. Ändrade hagen lite å satt och mös.
Har även bytt i kaninburen här uppe, dammsugit å sådär.
Senare idag ska jag och Erika klippa Stitch, Theo å Fläskis klor och ikväll flyttar även Fläskis :(

Lans
0

Ska åka å köpa spån & hö när pappa slutar,,,sen blire att rensa burarna och fixa ute i garaget. Ska väl hå ut med dom en sväng då oxå (:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

KajsaM
0

Igår städade jag buren och han fick banan och äpple. Idag fick han hårdbröd på morgonen :)

Lizzan
0

Ska gosa lite och ha Myran lös ett tag :)

ciss
0

Har städat buren. Jag & Lina hade ute dem lösa :)

Sen har jag också klippt Englas klor. Och motionerat henne i sele. :) <3333

www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Och gosat en massa förstås.

www.frihetenskaniner.se

Mimmiih
0

jag har mysit men Frallan  <3<3   Det kan man kalla  kvalitets tid!   ;)

ciss
0

#37: HAHA ;)

www.frihetenskaniner.se

-Malin-
0

Ingenting eftersom jag inte träffar dem förrän på fredag! <3 :'/