Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 672 ggr
blaskigtkaffe
0

Första mötet

Eftersom Nova har varit sur och inte alls tålt Leia har jag dragit ut på deras första möte. Men idag var jag hemma från skolan, och båda kaninerna var ovanligt pigga och glada. Så det slutade med att dom båda fick träffas :)

Till en början var Leia skiträdd och skuttade bara iväg så fort Nova kom och skulle hälsa. Men efter 30 minuters spring så orkade hon inte fara omkring som 'n tok längre, och då kom Nova fram och började slicka henne på pannan på en gång. Jag blev jättepaff, haha! Men det känns himla bra att Nova har lugnat ner sig lite och accepterat henne! :)

För er som inte vet det ska Leia iväg till lill_jarven på foder p.g.a. olika anledningar. Så på onsdag när hon och malinroth kommer så följer Leia med dom, och det känns jättebra att det är just till dit hon ska <3

Kommentera inte bilderna förns jag säger till, tack :)

blaskigtkaffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1:  världens sötaste Leia :)

blaskigtkaffe
0

Bild 2: Nova blev less och hoppade upp i mitt knä och ville gosa. Hon satt såhär i typ tio minuter, haha ^^ <3

blaskigtkaffe
0

Bild 3: Min fina <3

blaskigtkaffe
0

Bild 4: sen vågade man gå liiite närmare

blaskigtkaffe
0

Bild 5: hej på dig också! ^^

blaskigtkaffe
0

Bild 6: Vänner?

blaskigtkaffe
0

Bild 7: Absolut!

blaskigtkaffe
0

Fritt fram att kommentera! :)

twinnie
0

Aww, kul att de lyckades komma överrens! :D

lill-jarven
0

Dom är superdupersöta och det är ju skitkul att dom fungerar ihop! :D Hoppas det går lika bra med Hubert <3

blaskigtkaffe
0

#9 … Ja det känns jättebra :)

#10 det går säkert skitbra med hubbe <3 tar du med honom i bilen på onsdag, eller får han stanna hemma?

lill-jarven
0

nej han får stanna hemma :) vi ska ränna runt så mycket så det känns lite onödigt att ta med honom.. däremot följer hundarna med :)

KvirrZ
0

Vad skönt att det gick bra :)

- Mvh Emma

blaskigtkaffe
0

#12 okej, jag förstog nästan det! :)

SagaoAlfred
0

Supersöta dom <3 Du vet redan hur glad jag är över att det gick så bra, men jag kan lika gärna skriva det igen. Yeey lixom! :D
På onsdag kan ju Nova och Alfred kanske få träffas igen också? :)

Malin. Det är mkt bra att ni tar med hundarna tycker jag, annars skulle jag ha dött lite :)

huldisen
0

Så himla söta <3 Och vad kul att dom trivs ihop :)

lill-jarven
0

#14 Det är ju lite synd om Hubert för han hade säkert gärna träffat dig, men du ska ju hälsa på här snart så han får trösta sig med det ;)

#15 Haha jaa.. och jag har lovat Joxa att hon ska få bita dig i näsan så hon skulle bli skitarg om jag lämnade henne hemma haha

SagaoAlfred
0

#17 Bra! Det finns inget som är så mysäckligt som när Joxa biter mig i näsan. Haha <3
Å när ska Mimmi komma till er? Får jag följa? :]

senna
0

Ohh så söta. :D

#4 - hahah, vilken skillnad på storlekarna. xD

ciss
0

Herreguuud så söta! Leia ser så liten ut jämfört med Nova ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

lill-jarven
0

#18 Klart du får! Vet inte exakt när men hon ska komma hit iaf. Det har jag bestämt haha. Ida du är alltid välkommen, Mimmi också, så komsi komsi

Jojsan
0

jättesöta :)

blaskigtkaffe
0

#20 haha, det kanske beror på att nova är stor och leia är liten? ;) ^^

#21 vilket sammanträffande! jag har också bestämt att jag ska till er snart ;D <3

blaskigtkaffe
0

#22 och alla andra: TACK :D

lill-jarven
0

#23 Det var ett jättebra sammanträffande tycker jag <3

blaskigtkaffe
0

#25 tänk för att det tycker jag också :) <3