Knäppisar!
Vad gulligt! XD Simbah är också en liten knäppis, han tycker gräset på utsidan av hagen är godast ;)
Zemla tycker grannarnas gårdar är bäst:)
Gulligt hur kaniner kan få för sig så mycket saker :) Tror theo skakar på "bollen" för att han hade en kattleksak som skramlade lite innan när han skakade på den, så det är nog en vana att nicka upp och ner med bollen i munnen :D tyvärr slutade gekås sälja just den sortens boll som var perfekt till honom :p
Min kanin kommer alltid fram till mig och ställer sig på bakbenen av ren vana då jag tränade honom till det under kommandot "upp". Precis som #1 gillar min kanin också gräset utanför buren bäst. 🤪
När de ska få mat springer Hedda ett helt varv på jakt efter molly runt hela hagen ( väldigt stor) sen ska Hedda först in och äta :P
Mina tycker såklart att gräset är godare utanför hagen och de ställer sig alltid upp när jag kommer. Och en gång när Simba fick ett löv så sprang han några varv i hagen med det, jag tror att han försökte hitta hem(det var när hagen var ny). Dessutom ligger de alltid på samma platser i buren och man får aldrig dela äppelbiten med den andre.👍
"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag
Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !
Ha det gött, igelkött!
När jag ska ge kaninerna nåt extra gott, som en liten bit morot eller liknande så springer alltid Dolly iväg med sin bit, och Zingo sätter efter som ett skott flr att han tror att han ska bli utan xD För den andras bit är ju alltid myyycket godare…
Zingo ;D
Min kanin vill alltid vara på det enda stället där han inte får vara. :) Resten av rummet duger inte.
http://nouw.com/smattochgott
Välkommen! <3
Samma här #7😂
"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag
Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !
Ha det gött, igelkött!
#0 Vad lustigt med en sockboll, det var oväntat! 😂
Sally Vädur snor tepåsar direkt ur min tekopp och springer iväg med dem.
Hon äter upp godbitarna hon får jättesnabbt, så att hon sedan kan sno kompisens godis också. Ibland har de dragkamp.
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Zelda tycker om att kasta sin nyfyllda matskål så all mat flyger över buren. Den är tydligen godare att äta från spånet…? Aveline tyckte det var otroligt mysigt att slänga sig ner på aidan precis på en (skvatt till ordentligt första gången) och Vida är en liten pappegoja som äldkar att hoppa upp och sitta på axlar och huvuden när man sitter med henne i buren. 😂