SNÖ
Så idag började det snöa där jag bor, och gud vad sur Batman blev. Han sitter och stirrar på marken och försöker anfalla snön och när inte det funkar hoppar han upp i famnen och surar. Han är verkligen raka motsatsen från min tidigare kanin som älskade snö så. Får se om den nya kaninen gillar snö eller om hon också kommer sura om jag tar ut henne ur buren för att springa runt
min ena kanin hatar också snö haha han är tjurig hela vintern tills våren kommer, då blir han världens gosigaste och lekfulla kanin… :P
#2 Haha, gick med han i sele och i Hage cirka två timmar idag och i selen så försökte han typ springa ifrån snön och hoppa upp i knät (fastän man står upp) och i hagen gjorde han anfall på snön. Förhoppningsvis ger han sig och så kan man släppa ut han ur buren ofta (hans normala 5+ timmar) så han inte blir rastlös och uttråkad
#3 Har du något garage annars du kan ha honom i ibland så han kan springa lite ibland?
Haha, mina verkar livrädda just nu. Skuttar fööörsiktigt ut sedan världens tvärvändning rakt in i buren 😂
#4 Där jag är just nu finns det inget garage eller liknande. Just nu så får han springa runt i kaninhuset (där alla kaniners saker förvaras), men när lovet börjar så kommer han ha en stor snöfri yta att springa runt på
Haha vad gulligt! Kaniner är allt bra roliga… 😂
Hos oss är det ingen snö alls, dock blir det nog möjligt att det snöar nu till helgen. Hoppas! 😃 Jag själv gillar snö men får väl se vad min systers kaniner tycker om det…
Vänliga hälsningar Ellen 

#6 Ja det är dem sannerligen! Jag har inget emot lite snö, är ju bara jobbigt kanin vis då kaninen vill vara ute och röra sig men inte nära snö (samt det roliga med att byta ut det frysta vattnet stup i kvarten). Får dock se om Batman lär sig använda huset nu när det blir kallare, då han brukar sova utanför huset så han kan se om något roligt händer.
Så roligt med snö! :) Vart i Sverige bor ni? Här nere regnar det bara en massa. Hoppas snön kommer till oss med!
~ Be sure to taste your words before you spit them out ~
Snöade lite här idag men inget som "fastnade" direkt. Har en kanin som aldrig sett snö, får se hur hans reaktion blir 😂
Så fin Batman är! 😍
#8 Jag befinner mig utanför Karlstad.
#9 Här har det snöat hela dagen (cirka 2-3 cm djupt). Idag var Batmans första gång att se snö, då han föddes i sommras, förhoppningsvis gillar din kanin snö mer än min 😂 Det är han väl medveten om att han är. Brukar säga han är född för att vara söt och inte smart (föräldrar är två fina utställningskaniner, men själv är han inte utställd än)
Haha mina kaniner älskar snön, de typ gräver sig framhoppningen Hedda studsar framxD
#12 Haha, får hoppas att mina nya kanin gillar snö. Är ju så tråkigt att ha två utekaniner som är sura typ 5 månader om året tack vare snö
Lill Token då… 😊😃
Vänliga hälsningar Ellen 

Han tyckte det var nog med att bara ute och springa så han gick in i hagen tills han upptäckte det var snö där inne också. Då blev nästa stopp upp i famnen och sätta sig på sin vanliga plats (min axel).
Osäker om jag köpte en kanin eller papegoja.
#16 xD
R.I.P. Anton 💔