Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 374 ggr
ciss
0

Motion.

Hur gör du för att motionera din kanin?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Mina kaniner får springa lösa när jag är med. Brukar sätta mig på gruset & så skuttar de omkring runt mig & springer omkring.

Brukar även gå ut med Engla i sele flera gånger i veckan. Ibland är de i hagen, men det ger som ingenting, för ungarna rymmer hela tiden. Lika bra att ha de lösa då ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Ellen95
0

Först brukar dom få skutta i boxarna. Sen går jag ut med dom i sele. sen får dom skutta i boxarna igen:) så dom får några timmars motion:)

Sandra-
0

Min kanin springer runt på övervåningen hela dagarna. :)

Frida
0

Mina löper amok i lägenheten

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Lippo
0

Dom brukar vara i mitt rum om det inte är helt nystädat. Annars är de i köket, vardagsrummet, ute i sina uteburar eller i sele :)

Jojsan
0

Tar ut de i sele och lösa ute. Sen får de oxå skutta i hagen.

jees94
0

Jag brukar släppa ut Nisse i hagen som består utav 20 kompostgaller innan jag går till skolan, när jag kommer hem går jag ut med han i selen elr så får han springa lös en stund..  sen på kvällen när det är mörkt ute får han springa lös på hela altanen så kan han skutta upp i buren om han vill.. sen innan jag går och lägger mig får han gå in i buren..  Om det regnar får han skutta ute på altanen hela dagen istället..
Sen brukar jag ta med han till stallet så får han skutta där i en box medans jag rider och om det är tomt i ridhuret brukar jag släppa han där och ibland tar jag med mina hinder så kan man hoppa han lös i ridhuret =)

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De springer i sitt rum :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

och ute i sele och Hage på sommaren ^^

- Mvh Emma

Moonstrike
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

skutta i hagen :)

[Quellii]
0

Hage, promenad i sele, gå fritt i mitt rum :)

SofiaGenne
0

Springa i hägn ^^

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

senna
0

sele, Hage.

KajsaM
0

I sitt "rum", Hage eller sele :)

Katter3
0

Ute i hagen och i sele. (Nowa har ingen sele, så hon är bara i hagen.)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

[Niike]
0

Rasthage, sele och springa i ladugården (:

myriis
0

Olika, men ofta rasthage eller selepromenad :) Ibland lösa.

sputtnick_plexus
0

fina bilder! :)

Det är olika, när jag ska städa i buren, så har dom kopplet på sig, och det "hänger" efter dom. När jag kan se dom, så får dom springa lösa. Jag brukar sitta och mysa med dom på gruset, då får dom springa runt. Och nör jag hoppar såklart.