Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 1138 ggr
missan´s
0

Kaninmagazinet.se?

Vet någon hur det står till med de på Kaninmagazinet.se? Sidan uppdateras inte alls så ofta som tidigare och det var ett tag sen nu. Dessutom är det gamla annonser osv kvar. Vore synd om dom har lagt av med sidan. Dom som hade så bra info, råd, pyssel och fakta med mera om kaniner… 

Någon som vet något?

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

crystalguurl
0

Ingen aning, men de kanske inte har mer att skriva om?🤦‍♂️

farvendal
3

Nä, vi har inte lagt av. Men vi alla har så mycket annat för oss så sidan knappt hinns med. Det var easy peasy för tex mig att pyssla med sidan under den period jag pluggade samt var arbetslös. Nu jobbar jag heltid på annan ort och är helt knäckt på kvällarna, jag orkar helt enkelt inte. Jag försöker dock. Brukar vara inne och svara på kommentarer samt ibland schemalägga inlägg. 

Några nya artiklar är på g men inte publicerade.  Det är jättesvårt att hitta något nytt att skriva om, vi har liksom skrivit om allt redan känns det som. Så att komma på något nytt är väldigt tidskrävande och den tiden har vi inte ofta. 

När jag börjar jobba i min hemort igen kommer jag förhoppningsvis ha mer energi till Kaninmagazinet. 

Vår Medarbetare Emma lägger mycket fokus på sin nystartade förening Sveriges Kaninvälfärdsförening. Väldigt bra initiativ av henne tycker jag :)

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se

missan´s
0

#2 Okej tack för bra svar! :) Absolut då förstår jag, känn ingen press :)

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Irmelinis
0

Om ni vill ha hjälp med artiklar om raser eller färger, t.ex så ställer jag gärna upp :)

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

hobbymupp
0

Kul att ni saknar oss :D Utöver det Fanny svarat vill jag tillägga att alla Medarbetare jobbar med att uppdatera de artiklar vi redan har. Ny forskning och nya rön uppdateras hela tiden och vi har funnits en stund. Det blev helt enkelt för mycket att göra både nytt och gammalt samtidigt. Därför är det just nu lite stilla på kaninmagazinet.