Ot- R.I.P Morfar den 4/8-98
Vi var i Sommarstugan och morfar skulle sätta på Bolibompa till min Storebror Fredrik som var 5 år och när han böjde sej ner förstördes andningspulådrern , mamma och mormor hjälpte honom ut till kökssoffan och ringde ambulansen, de tog lång tid (som man alltid tycker) De körde morfar till Karlstad och lämmna honom lite på båren ( >:( ) sen så försökte de rädda hans liv men det gick inte så han avled på sjukhuset när jag och Fredrik var hos Farmor
R.I.P Morfar *Snyft* Endast 70 år :/ mormor Saknar dej Morfar
Vila i frid
Jag bryter ut i gråt när jag tänker på honom
R.I.P Morfar :/

Vila i fred Moffa :/
Vila i frid
- Mvh Emma
R.I.P
Vila i frid

Vila i frid. Jag förlorade min mormor i år
Det är så hemskt:(

Vila i frid.
Förlorade min morfar & gammelfarfar, och min HÖGT älskade katt Laser för några år sedan. Gråter fortfarande :/
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vila i frid

RIP :( Min morfar dog 2000..

Min morfar och farfar dog när jag va två så jag minns dom inte så mkt:/

Åh, vad sorgligt… :( Kom att tänka på min morfar som mördades för något år sedan. Jag hann aldrig träffa honom. :(
Vila i frid :'(
Jag förlorade min farfar nu i sommar :'(
11: så tråkigt. :(

Min låtsas farmor och min mosters kompis dog i början av det här året också. Synd när man har så unga barn också…
Så synd ! :( ^^
så sorgligt :( lider med dig.. vila i frid..
Så sorligt
R.I.P

Saknar min mormor så grymnt mycket:'( Hon var så snäll<33 och bakade så himla goda bullar.
17: jaa, eran mormor var hur gullig och snäll som helst! :) Hon lagade jättegod mat..
R.I.P
Själv så har jag haft turen att alla mina 4a lever ännu. Men dom bli bara äldre och äldre. Jag har även en gamel farmor (ifrån mammas sida) som lever än å.
Gamel farmor och gamel farfar på pappas sida han jag träffa innan dom gick bort med för några år sen. tror det var 95 & 96. Eller ännu tidigare kanske.
Gamel farfar fick jag se när han han låg död på sjukhuset. jag var med då. Jobbigt var det.

Både min älskade mormor och min älskade kanin har dött det hära året:(
Vila i frid.
Jag förlorade min otroligt älskade katt och vän, Laban, förra hösten. Så fort jag gråter för något passar jag på att gråta lite för honom också<3 Älskad - Saknad . Glömmer honom aldrig, han var mitt allt<3