Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 306 ggr
Jennie104
0

Hur?

Hur fastnade du för din Kanin? :) och hur fick du den?

Hur jag gjorde det:

Jag var med min bästis Alva som har en kanin och då kom jag på hur mycket jag älskade kaniner. Så jag gick in på blocket och tryckte på en annons Jag Fastnade Verkligen för Jappo så jag gjorde dikter och hitta på Namn till henne . Jag kollade annonsen varje dag, och tjata jätte mycket på mamma tillslut sa hon att hon skulle gå in och prata med min låtsaspappa om saken sen kom hon ut och sa att jag fick Jappo. Nästa dag åkte vi och hämta henne… Gu vad glad jag var när deras gröna bil stannade utanför Bergvik och de kom ut med en transport bur där jappo låg !

:)

Mimmiih
0

Jag och min syrra hade bestämt oss för att skaffa kanin, så vi for till en kaninuppfödare i klutmark för att kolla vilka kaninen hon hade. hon tog fram 3 gudomligt söta kaninungar. Den ena var en hane, dvärgvädur, blå manteltecknad<3. Den andra var en viltgrå hermelin som var väldigt rädd. Och den sista var såg previs lika dan ut som sin syster, men var en riktig liten tuffing. Jag och min syrra bestämde oss far att köpa den tuffaste.Vii döpte ungen till Ytterstforsens Frallan.  <3<3

Jennie104
0

PUTT